Název: Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Další názvy: Product life cycle and its impact on the pricing strategy of the company
Autoři: Šrámek, Martin
Vedoucí práce/školitel: Jiřincová, Milena
Oponent: Jelínková, Eva
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18494
Klíčová slova: životní cyklus;marketing;cenová strategie
Klíčová slova v dalším jazyce: product life cycle;marketing;pricing strategy
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na celkový popis a zhodnocení životního cyklu výrobku (Peugeot 207) na základě získaných údajů z firmy IC WEST Plzeň, s.r.o.. První polovina práce obsahuje stručné vysvětlení teoretických údajů a termínů potřebných pro následující empirickou část - a to jak vysvětlení pojmu životní cyklus, tak i marketing. Práce uvádí i základní údaje o společnosti Peugeot a firmě IC WEST Plzeň, s.r.o.. Druhá polovina této práce je zaměřena na praktické údaje získané ve výše uvedeném podniku. A to včetně příkladů marketingové komunikace firmy IC WEST. Hlavním výstupem je přehled o změně cenové strategie společnosti Peugeot u vybraného výrobku v závislosti na čase a také návrh opatření, vedoucí ke zvýšení prodejů navazujícího modelu Peugeot ve firmě IC WEST.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis focuses on the overall description and evaluation of a product (Peugeot 207) life cycle based on the information retrieved from IC WEST Plzeň, s.r.o. company.The first part of the paper explains theoretical terms such as product life cycle or marketing needed for the following empiric part. Some basic information about Peugeot company and IC WEST Plzeň, s.r.o. company is also introduced in the thesis. Business communication and figures retrieved from IC WEST company is mentioned in the second part of the paper. The overview of the Peugeot company price strategy regarding a specific product and its dependence on time and a set of measures leading to the increase of sales of the follow-up Peugeot model in IC WEST company is the main output of this bachelor thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_SRAMEK.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_sramek_VP.pdfPosudek vedoucího práce621,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_sramek_OP.PDFPosudek oponenta práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-sramek_BP.PDFPrůběh obhajoby práce741,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18494

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.