Název: Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
Další názvy: Business plan of the company on the basis of active marketing activity
Autoři: Sokolová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Skálová, Petra
Oponent: Šimonová, Lenka
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18497
Klíčová slova: swot analýza;marketingový mix;pest analýza;obchodní plán;situační analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: swot analysis;marketing mix;pest analysis;business plan;situation analysis
Abstrakt: Tématem bakalářská práce je "Obchodní plán na základě marketingové činnosti." Pro zpracování této práce byl vybrán podnik VCaffé. Úvod popisuje cíl práce a stanovenou strukturu. Bakalářská práce je rozdělena na pět kapitol. V první kapitole je provedena charakteristika vybraného podniku. V další části je popsáno vnější a vnitřní prostředí podniku za pomocí vhodných analýz. Jedná se o PEST analýzu, Porterův model pěti sil a marketingový mix. Následně je provedena SWOT analýza, která zachycuje silné, slabé stránky a příležitosti a hrozby podniku. Ve čtvrté kapitole se nachází současný obchodní plán podniku a v poslední kapitole jsou navrhnuty konkrétní opatření, která by měla zlepšit obchodní plán na základě marketingové činnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of the Bachelor´s thesis is "Business plan of the company on the basis of the marketing aktivity." For the processing of this thesis has been chosen the firm VCaffé. Preface describes goals of this thesis and choosen structure. Bachelor´s thesis is divided into five chapters. In the first chapter the characteristic of the chosen firm is performed. In the other part there is a description of the outer and the inner environment of the company made with help of the suitable analysis. It is called PEST analysis, a Porter´s model of five powers and marketing mix. Afterwards the SWOT analysis is made, it records strong, weak sides and opportunities and the company threats. In the fourth chapter the currentbusiness plan is described and in the last chapter are suggested concrete measures which should improve the business plan on the basis of the marketing activity.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Sokolova.pdfPlný text práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_sokolova_VP.pdfPosudek vedoucího práce688,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_sokolova_OP.pdfPosudek oponenta práce614,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-sokolova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce787,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18497

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.