Title: Tvorba plánu peněžních toků vybraného investičního projektu
Other Titles: Creating a cash flow schedule of selected investment project
Authors: Kölblová, Kateřina
Advisor: Ircingová, Jarmila
Referee: Svoboda, Jaroslav
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18498
Keywords: projekt;rozpočet projektu;peněžní toky;finanční analýza
Keywords in different language: project;budget;cash flow;financial analysis
Abstract: Tématem bakalářské práce je tvorba plánu peněžních toků projektu. Nejdříve je blíže definováno projektové řízení, včetně pojmů projekt, logický rámec a životní cyklus projektu. Poté jsou zpracovány všechny důležité plány projektu, včetně plánu nákladů, který obsahuje rozpočet projektu a plánu peněžních toků projektu, na základě kterého se následně hodnotí ekonomická efektivnost investice. Výstupy této práce mohou být použity při realizaci projektu a také mohou sloužit jako určitý návod pro plánování dalších projektů.
Abstract in different language: The theme of this thesis is to create a cash flow schedule of the project. First is further defined project management, including project, logical framework and project life cycle. Then they are processed all important project plans, including cost plan that includes project budget and schedule of cash flows of the project, under which is subsequently evaluated the economic efficiency of the investment. The outputs of this work can be used in the project and may also serve as a guide for planning future projects.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Katerina Kolblova.pdfPlný text práce2,12 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-BP_kolblova_VP.pdfPosudek vedoucího práce643,63 kBAdobe PDFView/Open
oponent-BP_kolblova_OP.pdfPosudek oponenta práce593,77 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-kolblova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce788,21 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18498

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.