Title: | Renovace soupravy pro výuku elektromagnetismu |
Other Titles: | Renovation of Set for Teaching of Electromagnetism |
Authors: | Šula, Martin |
Advisor: | Jansa, Jindřich |
Referee: | Polcar, Petr |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/18708 |
Keywords: | magnetické pole;indukované napětí;magnetický tok;souprava;renovace;výuka |
Keywords in different language: | magnetic field;inductor;inducted voltage;magnetic flux;kit;renovation;teaching |
Abstract: | Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na renovaci soupravy pro výuku elektromagnetismu. Součástí této práce je zdokumentování soupravy a návod pro sestavení demonstračních úloh. Cílem je opravit poškozeně díly souprav, zjistit jaké úlohy jsme schopni se soupravou demonstrovat a k jakým úlohám byla souprava určena. Podle toho doplnit chybějící části a konstrukční prvky abychom dosáhli plné funkčnosti soupravy s dostatečným množstvím demonstračních úloh. Souprava tak může sloužit k názorné výuce elektromagnetismu. |
Abstract in different language: | The presented thesis is focused on the renovation of a kit for teaching the electromagnetism which includes documentation and instructions for assembly of the demonstration tasks. The goal is to repair the damaged parts to determine what exercises we are able to demonstrate with the kit and what exercises were the kit designed for. It was necessary to add parts and design elements that were missing. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Martin_Sula.pdf | Plný text práce | 2,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-062740_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 299,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-062740_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 471,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-062740_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 281,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/18708
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
search
navigation