Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKumar, Alok
dc.contributor.authorMerhoutová, Milena
dc.contributor.refereeRaisová, Eva
dc.date.accepted2015-06-02
dc.date.accessioned2016-03-15T08:54:10Z-
dc.date.available2014-04-30cs
dc.date.available2016-03-15T08:54:10Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-28
dc.identifier61207
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19212
dc.description.abstractV bakalářské práci se autor zabývá způsoby týkajícími se budování značky u dvou konkurenčních firem Apple Inc. a Samsung. Jako teoretická část práce jsou definovány termíny spojené s budováním značky. Jako praktická část je považováno srovnání strategií Apple Inc. a Samsungu spolu s vypracováním a zhodnocením výsledků dotazníků, jejichž obsahem jsou otázky týkající se oblasti budování značky prezentované respondentům, kteří dotazníky vyplnili prostřednictvím internetu.cs
dc.format50 s. (94 192 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřební elektronikacs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectstrategie budování značkycs
dc.subjectpovědomí o značcecs
dc.subjectloajalita ke značcecs
dc.titleBranding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republiccs
dc.title.alternativeBranding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe author is operating with means concerning branding strategy of two competitive companies Apple Inc. and Samsung. As theoretical part are defined terms which are connected to branding. As practical part is considered comparison of strategies by Apple Inc. and Samsung together with making an evaluation of results of questionnaires which content are questions related to field of branding presented to respondents who filled the questionnaires via internet.en
dc.subject.translatedconsumer electronicsen
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedbranding strategyen
dc.subject.translatedbrand awarenessen
dc.subject.translatedbrand loyaltyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bachelor thesis - Milena Merhoutova.pdfPlný text práce587 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Merhoutova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce464,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Merhoutova - oponent.pdfPosudek oponenta práce705,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Merhoutova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce335,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19212

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.