Název: Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Další názvy: Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Autoři: Merhoutová, Milena
Vedoucí práce/školitel: Kumar, Alok
Oponent: Raisová, Eva
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19212
Klíčová slova: spotřební elektronika;budování značky;strategie budování značky;povědomí o značce;loajalita ke značce
Klíčová slova v dalším jazyce: consumer electronics;branding;branding strategy;brand awareness;brand loyalty
Abstrakt: V bakalářské práci se autor zabývá způsoby týkajícími se budování značky u dvou konkurenčních firem Apple Inc. a Samsung. Jako teoretická část práce jsou definovány termíny spojené s budováním značky. Jako praktická část je považováno srovnání strategií Apple Inc. a Samsungu spolu s vypracováním a zhodnocením výsledků dotazníků, jejichž obsahem jsou otázky týkající se oblasti budování značky prezentované respondentům, kteří dotazníky vyplnili prostřednictvím internetu.
Abstrakt v dalším jazyce: The author is operating with means concerning branding strategy of two competitive companies Apple Inc. and Samsung. As theoretical part are defined terms which are connected to branding. As practical part is considered comparison of strategies by Apple Inc. and Samsung together with making an evaluation of results of questionnaires which content are questions related to field of branding presented to respondents who filled the questionnaires via internet.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bachelor thesis - Milena Merhoutova.pdfPlný text práce587 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Merhoutova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce464,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Merhoutova - oponent.pdfPosudek oponenta práce705,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Merhoutova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce335,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19212

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.