Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCabada, Ladislav
dc.contributor.authorDrhovský, Michal
dc.contributor.refereeKubát, Michal
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:57:14Z-
dc.date.available2014-08-30cs
dc.date.available2016-03-15T08:57:14Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier61970
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19504
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na využití politické reklamy v historicky první přímé volbě prezidenta České republiky. Práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na proces přijetí přímé volby prezidenta a na teorii politického marketingu a politické reklamy. Jedná se především o historický vývoj politického marketingu a představení nástrojů politické reklamy. Praktická část této práce se věnuje kampaním jednotlivých kandidátů. U každého kandidáta je popsáno, zda využil internetovou reklamu, reklamu v tisku či venkovní reklamu. Důležité je také využití sociálních sítí nebo negativní reklamy. V závěru jsou zodpovězeny výzkumné otázky.cs
dc.format87 s. (124 512 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61970-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectprezidentské volbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpolitická reklamacs
dc.subjectvolební kampaňcs
dc.subjectnegativní reklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectyoutubecs
dc.titlePřímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případucs
dc.title.alternativeDirect presidential election in the Czech Republic - analysis of the first caseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of political marketing in the first ever direct election of the president of the Czech Republic. The thesis is divided into two section. The first part focuses on the process of adopting the direct election of the president and the theory of political marketing and political advertising. An overview of the historical development of political marketing will be presented as well as the methods used for political advertising. The second part is devoted directly to the individual candidates and their campaigns. The focus is on Internet advertising, advertising in print and outdoor advertising of each candidate. Attention is also given to the use of social networks and negative campaign. Answers to the research questions will be presented in the final part of the thesis.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedpresidential electionsen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpolitical advertisingen
dc.subject.translatedelection campaignen
dc.subject.translatednegative publicityen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedyoutubeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Michal Drhovsky - BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Drhovsky_BP_POL_ved.docxPosudek vedoucího práce44,59 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
oponent-Drhovsky_opo.docxPosudek oponenta práce48,55 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
obhajoba-Drhovsky.pdfPrůběh obhajoby práce279,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19504

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.