Název: Sport jako motivace k učení anglického jazyka na sportovních školách
Další názvy: Sport as a Motivator for Learning English Language at Sport Oriented Schools
Autoři: Firla, Marek
Vedoucí práce/školitel: Klečková, Gabriela
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19662
Klíčová slova: motivace;studium;cizí jazyk;edukace;student;sport
Klíčová slova v dalším jazyce: motivation;study;second language;education;student;sport
Abstrakt: Tato práce se zabývá jedním z hlavních činitelů při učení, v tomto případě při učení anglického jazyka, a to je motivace. Cílem této práce je zjistit, zda právě sport ovlivňuje míru motivace k učení anglického jazyka a pokud ano, tak v jakém rozsahu. V teoretické části této práce je uvedeno několik možných definicí motivace, spolu s odlišnými teoriemi motivace, které vysvětlují, co člověka motivačně ovlivňuje v průběhu jeho činnosti. V další části je motivace zkoumána z pohledu edukačního procesu a jsou zde prezentovány možnosti, jak motivaci k ha učení zvýšit skrze různé motivační strategie. V následující části, která je praktická, jsou pak tyto poznatky využity. Práce má za úkol přispět k pochopení složitého procesu motivace a vysvětlit jak se projevuje ve školním prostředí a jak může být využita k dosažení efektivnějšího edukačního procesu.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the topic of motivation in English language learning by students, whose future may be influenced by professional sport. This thesis is composed of two elemental parts. In the background part, the term motivation is described from various points of views, with the emphasis being put on the educational motivation and possible ways to increase and maintain it by students via different motivational strategies. The research, which was conducted by 14 different athletes, is described in the second, practical, part of the thesis. At the very end of this thesis there are some possible suggestions how to use this influence in teacher´s advantage in order to achieve better results in second language acquisition.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Marek Firla.pdfPlný text práce716,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Firla - pos ved GK0001.pdfPosudek vedoucího práce656,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Firla - pos opon LL0001.pdfPosudek oponenta práce904,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Firla - prubeh obh0001.pdfPrůběh obhajoby práce512,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19662

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.