Název: | Rozvoj rytmického cítění u dětí předškolního věku (s akcentací Metody dobrého startu) |
Další názvy: | The development of rhytmic felling of preschool age children |
Autoři: | Nosková, Kateřina |
Vedoucí práce/školitel: | Lišková, Štěpánka |
Oponent: | Mandysová, Daniela |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19752 |
Klíčová slova: | metoda dobrého startu;rozvoj rytmického cítění;rytmus;rytmické schopnosti;předškolní věk;instrumentální činnosti;hudebně pohybové činnosti;říkadla;hra na tělo;mateřská škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | method of good start;development of rhythmic feeling;rhythm;the rhythmic skills;preschool age;instrumental activities;musical and movement activities;rhymes;play on body;kindergarten |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá rozvojem rytmického cítění dětí v předškolním věku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, související s rozvojem rytmického cítění dětí, dále s ontogenezí dítěte od narození po vstup do školy v kontextu s tématem práce a příklady činností pro rozvoj rytmických schopností dětí v MŠ. V praktické části se zaměřujeme na Metodu dobrého startu jako prostředku rozvoje rytmického cítění a praktickou ukázku práce s ní v MŠ. Ve výzkumné části se prostřednictvím testování dětí ve dvou MŠ a rozhovoru s pedagogy snažíme zjistit, zda má práce s MDS vliv na rozvoj rytmického cítění dětí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This work deals with the preschool children development of rhythmic feeling. The theoretical part defines terms related to the development of children's sense of rhythm, as well as the ontogeny of children from birth to school entry in context with the theme of work and examples of activities for the rhythmic skills development of children in kindergarten. The practical part focuses on the Method of Good Start as an appliance of developing the sense of rhythm and a practical demonstration of work with it in kindergarten. In the research part we try by testing children in two kindergartens and an interview with teachers to determine whether the work with Method of Good Start affect the development of children's sense of rhythm. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Rozvoj rytmickeho citeni .pdf | Plný text práce | 2,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Noskova_hodnoceni_vedouciho_BP_Liskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Noskova _hodnoceni_oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Noskova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 253,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19752
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.