Název: | Logika ve výuce matematiky na základní škole |
Další názvy: | Logic in math lessons at elementary schools |
Autoři: | Trejbalová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Kašparová, Martina |
Oponent: | Hora, Jaroslav |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19795 |
Klíčová slova: | výroková logika;logické myšlení;odvozovací pravidla;dedukce;ukázky příkladů z učebnic. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | propositional calculus;logical thinking;types of exapmples;rules of inference;deduction;demonstration of the examples from mathematics textbooks |
Abstrakt: | Tato práce pojednává o výrokové logice a odvozovacích pravidlech, díky nimž můžeme matematiky popsat postup logického myšlení či řešení problémů pomocí intuice Dále je tato práce zaměřena na ukázky příkladů z učebnic matematiky pro druhý stupeň základních škol, které podporují rozvoj logického myšlení studentů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This work deals with the propositional calculus and the rules of inference that allow us to mathematically describe the process of logical thinking or problem solving using intuition. Furthermore, this work focuses on demonstration of the examples from the textbooks of mathematics for secondary schools which supports the development of logical thinking of students. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace M. Trejbalova.pdf | Plný text práce | 2,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-hodnoc_trejbal.pdf | Posudek vedoucího práce | 182,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Posudek bakalarske prace Michaely Trejbalove.pdf | Posudek oponenta práce | 137,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Trejbalova protokol064.pdf | Průběh obhajoby práce | 154,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19795
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.