Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.author | Janoušková, Michaela | |
dc.contributor.referee | Hrabětová, Regina | |
dc.date.accepted | 2015-05-22 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:00:31Z | - |
dc.date.available | 2013-11-29 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:00:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-10 | |
dc.identifier | 59895 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19815 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá matematicky nadaným žákem a jeho rozvojem ve vyučování matematice na 1. Stupni základní školy. V teoretické části se věnuji třem hlavním kapitolám. V první kapitole je obecně obsaženo, co je nadání, základní definice, kritéria. Okrajově také zmiňuji legislativní rámec k dané problematice. V druhé kapitole rozebírám nadaného žáka, jeho znaky, osobnost, projevy. Dále jsem také zaměřila svou pozornost na vhodné i nevhodné přístupy k nadání, pedagogické působení, metody a formy práce s nadaným žákem a tvorbou individuálního vzdělávacího programu. Ve třetí kapitole se zabývám matematicky nadaným žákem. Praktická část řeší konkrétní možnosti rozvoje matematicky nadaného žáka v běžné hodině matematiky. | cs |
dc.format | 80 s. (91 961 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | nadaní žáci | cs |
dc.subject | rozvoj nadání | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | pracovní listy | cs |
dc.title | Rozvoj nadaných žáků v oblasti matematiky | cs |
dc.title.alternative | Development of talented pupils in the area of mathematics | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the theme The mathematically gifted pupil and his improvement in mathematics in primary school. The theoretical part is divided into three sections. The first chapter describes what talent is and then the basic definitions and criterions. I mention the legislative framework which deals with this issue. The second chapter is dedicated to the gifted pupil, his characteristics and personality. I focused on suitable and inappropriate attitudes directed toward the talent, pedagogical influence, methods and forms of work with the gifted pupil. The third chapter is about the mathematically gifted pupil. The practical part addresses the specific possibilities of development of the mathematically gifted pupil in the common mathematics lesson. | en |
dc.subject.translated | talented pupils | en |
dc.subject.translated | development of talented | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | worksheet | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Michaela Janouskova.pdf | Plný text práce | 5,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hodnoceni Janouskova038.pdf | Posudek vedoucího práce | 522,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-XXIII. Janouskova_Oponentni posudek diplomove prace.pdf | Posudek oponenta práce | 44,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Janouskova protokol070.pdf | Průběh obhajoby práce | 189,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19815
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.