Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorJanoušková, Michaela
dc.contributor.refereeHrabětová, Regina
dc.date.accepted2015-05-22
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:31Z-
dc.date.available2013-11-29cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:31Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-10
dc.identifier59895
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19815
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá matematicky nadaným žákem a jeho rozvojem ve vyučování matematice na 1. Stupni základní školy. V teoretické části se věnuji třem hlavním kapitolám. V první kapitole je obecně obsaženo, co je nadání, základní definice, kritéria. Okrajově také zmiňuji legislativní rámec k dané problematice. V druhé kapitole rozebírám nadaného žáka, jeho znaky, osobnost, projevy. Dále jsem také zaměřila svou pozornost na vhodné i nevhodné přístupy k nadání, pedagogické působení, metody a formy práce s nadaným žákem a tvorbou individuálního vzdělávacího programu. Ve třetí kapitole se zabývám matematicky nadaným žákem. Praktická část řeší konkrétní možnosti rozvoje matematicky nadaného žáka v běžné hodině matematiky.cs
dc.format80 s. (91 961 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnadaní žácics
dc.subjectrozvoj nadánícs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectpracovní listycs
dc.titleRozvoj nadaných žáků v oblasti matematikycs
dc.title.alternativeDevelopment of talented pupils in the area of mathematicsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the theme The mathematically gifted pupil and his improvement in mathematics in primary school. The theoretical part is divided into three sections. The first chapter describes what talent is and then the basic definitions and criterions. I mention the legislative framework which deals with this issue. The second chapter is dedicated to the gifted pupil, his characteristics and personality. I focused on suitable and inappropriate attitudes directed toward the talent, pedagogical influence, methods and forms of work with the gifted pupil. The third chapter is about the mathematically gifted pupil. The practical part addresses the specific possibilities of development of the mathematically gifted pupil in the common mathematics lesson.en
dc.subject.translatedtalented pupilsen
dc.subject.translateddevelopment of talenteden
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedworksheeten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Michaela Janouskova.pdfPlný text práce5,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni Janouskova038.pdfPosudek vedoucího práce522,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-XXIII. Janouskova_Oponentni posudek diplomove prace.pdfPosudek oponenta práce44,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Janouskova protokol070.pdfPrůběh obhajoby práce189,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19815

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.