Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.author | Škrletová, Nikola | |
dc.date.accepted | 2015-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:00:35Z | - |
dc.date.available | 2014-01-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:00:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 60005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19821 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je vypracovat sbírku úloh k tématu vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně. Teoretická část popisuje základní pojmy, teoretické poznatky o vzájemné poloze přímek v rovině a prostoru. Práce dále popisuje zařazení učiva do matematiky 1. stupně. Důležitá část práce je sbírka věnovaná orientaci v základních geometrických pojmech pomocí kineze, manipulace s předměty, práce s papírem a práce s rýsovacími potřebami. | cs |
dc.format | 57 s., vi s. (41 870 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vzájemná poloha přímek | cs |
dc.subject | rovina | cs |
dc.subject | prostor | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | geometrie | cs |
dc.title | Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně | cs |
dc.title.alternative | Mutual position of straight lines in teaching mathematics for first stage. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The purpose of this thesis is to develop a collection of tasks to the topic relative position of the lines in teaching mathematics on primary education level. The theoretical part describes the basic concepts, theoretical knowledge of the relative position of the lines on a plane and space. The work also describes the inclusion of mathematics curriculum in first grade. The important part is devoted to a collection of orientation in basic geometric concepts at Kinesis, handling objects, working with paper and work with the drawing needs. | en |
dc.subject.translated | the relative position of the lines | en |
dc.subject.translated | plane | en |
dc.subject.translated | space | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | geometry | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_Skrletova.pdf | Plný text práce | 2,37 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Skrletova hodnoceni124.pdf | Posudek vedoucího práce | 456,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-XXVII. Skrletova_Oponentni posudek diplomove prace.pdf | Posudek oponenta práce | 44,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Skrletova protokol140.pdf | Průběh obhajoby práce | 168,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19821
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.