Název: Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně
Další názvy: Mutual position of straight lines in teaching mathematics for first stage.
Autoři: Škrletová, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková, Šárka
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19821
Klíčová slova: vzájemná poloha přímek;rovina;prostor;matematika;geometrie
Klíčová slova v dalším jazyce: the relative position of the lines;plane;space;mathematics;geometry
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracovat sbírku úloh k tématu vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně. Teoretická část popisuje základní pojmy, teoretické poznatky o vzájemné poloze přímek v rovině a prostoru. Práce dále popisuje zařazení učiva do matematiky 1. stupně. Důležitá část práce je sbírka věnovaná orientaci v základních geometrických pojmech pomocí kineze, manipulace s předměty, práce s papírem a práce s rýsovacími potřebami.
Abstrakt v dalším jazyce: The purpose of this thesis is to develop a collection of tasks to the topic relative position of the lines in teaching mathematics on primary education level. The theoretical part describes the basic concepts, theoretical knowledge of the relative position of the lines on a plane and space. The work also describes the inclusion of mathematics curriculum in first grade. The important part is devoted to a collection of orientation in basic geometric concepts at Kinesis, handling objects, working with paper and work with the drawing needs.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Skrletova.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Skrletova hodnoceni124.pdfPosudek vedoucího práce456,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-XXVII. Skrletova_Oponentni posudek diplomove prace.pdfPosudek oponenta práce44,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Skrletova protokol140.pdfPrůběh obhajoby práce168,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19821

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.