Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kašparová, Martina | |
dc.contributor.author | Knížák, Pavel | |
dc.contributor.referee | Honzík, Lukáš | |
dc.date.accepted | 2015-05-21 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:00:37Z | - |
dc.date.available | 2014-03-12 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:00:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 60517 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19825 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Přehled učebnic matematiky pro ZŠ a jejich analýza v kontextu osnov v 2. polovině 20. století" předkládá soupis dostupných učebnic mezi lety 1950 2000. Tyto učebnice jsou zasazeny do kontextu školských vzdělávacích systémů a osnov matematiky pro 2. stupeň základní školy. | cs |
dc.format | 69 s., CXIII s. příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | osnovy | cs |
dc.subject | vzdělávací systém | cs |
dc.title | Přehled učebnic matematiky pro ZŠ a jejich analýza v kontextu osnov v 2. polovině 20. století | cs |
dc.title.alternative | A Bibliography of Mathematics Textbooks for Primary Schools and their Analysis with Respect to Curriculum in the Second Half of the 20th Century | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Thesis "A Bibliography of Mathematics Textbooks for Primary Schools and their Analysis with Respect to Curriculum in the Second Half of the 20th Century" presents a summary of available textbooks between 1950 and 2000. These books are set in the context of school education systems and curricula of mathematics for the primary school. | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
dc.subject.translated | math | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | curricula | en |
dc.subject.translated | education system | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Pavel Knizak - Analyza ucebnic matematiky.pdf | Plný text práce | 5,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-hodnoc_knizak.pdf | Posudek vedoucího práce | 184,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-oponentsky posudek DP - Knizak.pdf | Posudek oponenta práce | 48,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Knizak protokol065.pdf | Průběh obhajoby práce | 116,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19825
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.