Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kašparová, Martina | |
dc.contributor.author | Flajtingrová, Pavla | |
dc.contributor.referee | Kohout, Václav | |
dc.date.accepted | 2015-05-21 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:00:38Z | - |
dc.date.available | 2014-04-22 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:00:38Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-13 | |
dc.identifier | 60745 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19828 | |
dc.description.abstract | Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá výukovými metodami, především metodami aktivizujícími. Ve druhé kapitole je uveden výňatek ze školního vzdělávacího plánu ze Základní školy Blatnice. Ve třetí kapitole jsou vlastní návrhy aktivizujících aktivit. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy her, které tvořili žáci na ZŠ Blatnice. | cs |
dc.format | 72 s. (81 602 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60745 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výukové metody | cs |
dc.subject | aktivizující metody | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | hry | cs |
dc.subject | problémové úlohy | cs |
dc.title | Aktivizující prvky ve výuce matematiky | cs |
dc.title.alternative | Activating elements in the teaching of mathematic | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with teaching methods, especially methods of activating. The second chapter provides an excerpt of the school's educational plan from The Primary School Blatnice. The third chapter is my own proposals of activating activities for students in secondary school. The last chapter includes suggestions of games that created students at The Primary School Blatnice. | en |
dc.subject.translated | teaching methods | en |
dc.subject.translated | activating methods | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | games | en |
dc.subject.translated | problematic task | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Flajtingrova.pdf | Plný text práce | 2,46 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-hodnoc_flajtingro.pdf | Posudek vedoucího práce | 178,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Oponent diplomove prace Pavla Flajtingrova 15.pdf | Posudek oponenta práce | 138,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Flajtingrova protokol067.pdf | Průběh obhajoby práce | 141,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19828
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.