Title: | Aktivizující prvky ve výuce matematiky |
Other Titles: | Activating elements in the teaching of mathematic |
Authors: | Flajtingrová, Pavla |
Advisor: | Kašparová, Martina |
Referee: | Kohout, Václav |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19828 |
Keywords: | výukové metody;aktivizující metody;matematika;hry;problémové úlohy |
Keywords in different language: | teaching methods;activating methods;mathematics;games;problematic task |
Abstract: | Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá výukovými metodami, především metodami aktivizujícími. Ve druhé kapitole je uveden výňatek ze školního vzdělávacího plánu ze Základní školy Blatnice. Ve třetí kapitole jsou vlastní návrhy aktivizujících aktivit. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy her, které tvořili žáci na ZŠ Blatnice. |
Abstract in different language: | This thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with teaching methods, especially methods of activating. The second chapter provides an excerpt of the school's educational plan from The Primary School Blatnice. The third chapter is my own proposals of activating activities for students in secondary school. The last chapter includes suggestions of games that created students at The Primary School Blatnice. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP - Flajtingrova.pdf | Plný text práce | 2,46 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-hodnoc_flajtingro.pdf | Posudek vedoucího práce | 178,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Oponent diplomove prace Pavla Flajtingrova 15.pdf | Posudek oponenta práce | 138,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Flajtingrova protokol067.pdf | Průběh obhajoby práce | 141,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19828
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.