Název: Motivace žáků k volbě učebního oboru
Další názvy: Students' motivation for choosing apprenticeship
Autoři: Kuchařová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Kubíková, Kateřina
Oponent: Kosíková, Věra
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19875
Klíčová slova: motivace;učňovský obor;řemeslo;žák;dotazníkové šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: motivation;apprenticeships;trade;pupil;survey
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Motivace žáků k volbě učebního oboru" je složená z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány motivační faktory a fáze při rozhodování žáků při volbě střední školy včetně vývoje učňovství v českých zemích. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda v současnosti vůbec existuje nějaká motivace žáků k tomu, aby se vyučili řemeslem na středních odborných učilištích.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor's thesis "Student motivation for field of study choice" consists of theoretical and practical parts. In theoretical part there are motivation factors and phases of student decision when choosing high school described. There is description of apprenti-cesship development in Czech countries as well. Practical part is focused on questionnairy survey evaluation. The aim of this research was to determine, if there is any motivation for students to learn trade on secondary vocational school.1
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP V. Kucharova.pdfPlný text práce2,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kucharova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce288,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kucharova - oponent.pdfPosudek oponenta práce320,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kucharova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce103,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19875

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.