Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lovasová, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Blahovcová, Markéta | |
dc.contributor.referee | Kosíková, Věra | |
dc.date.accepted | 2015-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:01:29Z | - |
dc.date.available | 2013-12-20 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:01:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-14 | |
dc.identifier | 60467 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19901 | |
dc.description.abstract | V této diplomové práci se zabýváme emocionalitou dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kapitolami, které úzce souvisí s emocionalitou dětí. Jsou zde popsány kapitoly mladší školní věk, emoce, sociální aspekty emocí. Praktická část se skládá z kvantitativní a kvalitativní části. V kvantitativní části jsme zkoumali nejčastější emoce a jejich vnímání dětmi ve 3. a 4. třídách na základní škole. Dětem byly rozdány dotazníky, které byly poté vyhodnoceny pomocí grafů. V kvalitativní části byl veden polostandardizovaný rozhovor s třídními učiteli těchto žáků. | cs |
dc.format | 71 s. (94 786 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mladší školní věk | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | sociální aspekty | cs |
dc.subject | city | cs |
dc.title | Emocionalita dětí mladšího školního věku | cs |
dc.title.alternative | The Emotionality of Primary School Children | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | We deal with the emotionality of school age children in this thesis. This work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the chapters which is closely related to emotionality of children. Chapters are described in this thesis, the chapters are for example: younger school age of children, emotion, socialization of the child and the child's family environment. The practical part consists of quantitative and qualitative research. We examined the most common emotions and their perception of children in 3rd and 4th grades in elementary school in the quantitative part. The children were handed out questionnaires which they were then evaluated using graphs. In the qualitative part was conducted interviews with classroom teachers of these students. | en |
dc.subject.translated | primary school children | en |
dc.subject.translated | emotionality | en |
dc.subject.translated | socialization of the children | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Blahovcova.pdf | Plný text práce | 1,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Blahovcova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 314,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Blahovcova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 338,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Blahovcova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 97,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19901
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.