Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenešová, Daniela
dc.contributor.authorVolfová, Martina
dc.contributor.refereeSalcman, Václav
dc.date.accepted2015-05-27
dc.date.accessioned2016-03-15T09:02:37Z
dc.date.available2013-11-18cs
dc.date.available2016-03-15T09:02:37Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier59851
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19988
dc.description.abstractTato práce řeší problém úrovně motorické docility u dvou rozdílných skupin testovaných osob, studentů hudební a tělesné výchovy. V první části diplomové práce jsou shrnuty obecné poznatky důležité pro následující výzkumnou práci. Od pohybové aktivity jako celku přes jednotlivé výkonné pohybové orgány jsme se dostali přímo až k samotné motorice jedince. Pro výzkumnou práci byly zvoleny testy zkoumající zapojení jemné a hrubé motoriky. Byly provedeny formou zrcadlového kreslení, supportního kreslení a motorickém testu paží. Vyhodnocením získaných výsledků jsme dospěli k závěru, že statisticky a věcně významným je test supportní kreslení. U dvou porovnávaných testovaných skupin jsou z výzkumu patrné rozdíly, které jsou typické pro daný studijní obor.cs
dc.format70 s. (107 136 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59851-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzrcadlové kreslenícs
dc.subjectsupportní kreslenícs
dc.subjectmotorické testycs
dc.subjectjemná motorikacs
dc.subjecthrubá motorikacs
dc.titleSrovnání výkonu v testu zrcadlového kreslení u studentů hudební a tělesné výchovycs
dc.title.alternativeComparison of the performance tests in coordination with students music and physical educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work addresses the problem of the level of motor docility in two different groups of tested persons, students of music and physical education. The first part of the thesis summarizes information relevant to the following research. From physical activity as a whole over the individual performing physical organs we got directly to the very individual motor skills. For the research work there were selected tests investigating the involvement of fine and gross motor skills. These were made through the mirror drawing, support drawing and motor arm tests. From the evaluation of the results it was concluded that a statistically and substantively significant is the test of support drawing. In the two compared tested groups the research shows differences that are typical for the given field of studyen
dc.subject.translatedmirror drawingen
dc.subject.translatedsupport drawingen
dc.subject.translatedmotor testsen
dc.subject.translatedfine motor skillsen
dc.subject.translatedgross motor skillsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace- Martina Volfova.pdfPlný text práce2,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-VOLFOVA M. VP.pdfPosudek vedoucího práce144,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-VOLFOVA M. OP.pdfPosudek oponenta práce138,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-VOLFOVA M..pdfPrůběh obhajoby práce45,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19988

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.