Title: Transformace
Other Titles: Transformation
Authors: Vitoušová, Nikola
Advisor: Poláček, Stanislav
Referee: Vančát, Jaroslav
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20053
Keywords: transformace;figura;sprejování
Keywords in different language: transformation;figure;spraying
Abstract: Cílem bakalářské práce bylo nakreslit 7-9 obrazů. Soubor obrazů obsahuje 12 obrazů. Téma bakalářské práce je Transformace. Námětem obrazů se stala lidská postava. Deformuju figuru. Tvořím nedokonalé, rozmazané, pokřivené postavy. Zaznamenávám jejich proměnu. Naznačuju. Jako techniku jsem si zvolila sprejování. Sprejuji na čtvrtky, o rozměrech 100x150 cm a 150x150 cm. Písemná část bakalářské práce obsahuje myšlenku práce, vývoj práce, inspiraci.
Abstract in different language: The aim of the bachelor thesis was to draw 7-9 images. Set of images contains 12 images. The subject of the bachelor thesis is "Transformation". The human figure became the theme of the paintings. I am deforming the figure. Making things imperfect like blurred and distorted figures. Recording their transformation and suggest. I have chosen spraying as a technique. Spray it on a sheet , with dimensions of 100x150 cm and 150x150 cm. Written part contains the idea of my work, the development and inspirations.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,68 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-SCAN - Vitousova Nikol - vedouci - Polacek - 2015.pdfPosudek vedoucího práce901,54 kBAdobe PDFView/Open
oponent-SCAN - Vitousova Nikol - oponent - Vancat - 2015.pdfPosudek oponenta práce794,22 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Prubeh obhajoby - Vitousova Nikola 2015.pdfPrůběh obhajoby práce398,95 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20053

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.