Title: Hodnocení ve výtvarné výchově
Other Titles: Evaluation in the art education
Authors: Hozmanová, Veronika
Advisor: Lukavský, Jindřich
Referee: Slavík, Jan
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20073
Keywords: hodnocení;osobnost učitele;kvalitativní výzkum;osobní pojetí výuky
Keywords in different language: rewews;teacher personality;qualitative research;personal approach to teaching
Abstract: Diplomová práce se zabývá hodnocením expresivně tvořivých činností. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska z odborné literatury. Další část obsahuje metodiku zpracování práce, v této části je uveden cíl práce, výzkumná otázka a celkový průběh výzkumu včetně tvorby dotazníku, interview a kódování. Na závěr je uvedena kapitola, ve které jsou uvedeny výsledky výzkumu a shrnutí celé práce.
Abstract in different language: The topic of this graduate thesis is assessment of expressively creative activities. The theoretical background is covered in the first part of the work. The next part covers methodology; the aims of the thesis, research question and description of the whole research process including questionnaire creation, interview and encoding are components of this part. The results of the research and final summary are to be found in the last chapter.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP - finalni verze.pdfPlný text práce3,64 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-SCAN - Hozmanova Veronika - vedouci - Lukavsky - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFView/Open
oponent-SCAN - Hozmanova Veronika - oponent - Slavik - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,65 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Prubeh obhajoby - Hozmanova Veronika 2015.pdfPrůběh obhajoby práce595,08 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20073

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.