Title: | Hodnocení ve výtvarné výchově |
Other Titles: | Evaluation in the art education |
Authors: | Hozmanová, Veronika |
Advisor: | Lukavský, Jindřich |
Referee: | Slavík, Jan |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20073 |
Keywords: | hodnocení;osobnost učitele;kvalitativní výzkum;osobní pojetí výuky |
Keywords in different language: | rewews;teacher personality;qualitative research;personal approach to teaching |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá hodnocením expresivně tvořivých činností. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska z odborné literatury. Další část obsahuje metodiku zpracování práce, v této části je uveden cíl práce, výzkumná otázka a celkový průběh výzkumu včetně tvorby dotazníku, interview a kódování. Na závěr je uvedena kapitola, ve které jsou uvedeny výsledky výzkumu a shrnutí celé práce. |
Abstract in different language: | The topic of this graduate thesis is assessment of expressively creative activities. The theoretical background is covered in the first part of the work. The next part covers methodology; the aims of the thesis, research question and description of the whole research process including questionnaire creation, interview and encoding are components of this part. The results of the research and final summary are to be found in the last chapter. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP - finalni verze.pdf | Plný text práce | 3,64 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-SCAN - Hozmanova Veronika - vedouci - Lukavsky - 2015.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,13 MB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-SCAN - Hozmanova Veronika - oponent - Slavik - 2015.pdf | Posudek oponenta práce | 1,65 MB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Prubeh obhajoby - Hozmanova Veronika 2015.pdf | Průběh obhajoby práce | 595,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20073
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.