Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.author | Havlín, Marek | |
dc.contributor.referee | Doubrava, Daniel | |
dc.date.accepted | 2015-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:06:45Z | - |
dc.date.available | 2015-06-15 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:06:45Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-08-01 | |
dc.identifier | 65726 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20309 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje návrh a pevnostní analýzu hrubé stavby skříně tramvajového pětičlánkového vozidla pro trať s relativně velkými poloměry oblouků a malými sklony stoupání a klesání. | cs |
dc.format | 75 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65726 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | tramvajová vozidla | cs |
dc.subject | hrubá stavba skříně | cs |
dc.subject | články | cs |
dc.subject | rozbor možností | cs |
dc.subject | pevnostní analýza | cs |
dc.subject | cad | cs |
dc.subject | cae | cs |
dc.subject | počítačová simulace | cs |
dc.title | Návrh tří a pěti článkového nízkopodlažního tramvajového vozidla ve více variantách. | cs |
dc.title.alternative | Design of three and five-unit low-floor tram vehicle in more versions. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis dissert on design of bodywork of a two-axles middle-class bus in three variants, computer simulation of circumfluence around the bus-body and calculating of chosen drive-parameters. Aerodynamic characteristics and the coefficient of air resistance were obtained by software Fluent. | en |
dc.subject.translated | tram vehicles | en |
dc.subject.translated | buses | en |
dc.subject.translated | bus bodies | en |
dc.subject.translated | design | en |
dc.subject.translated | aerodynamics | en |
dc.subject.translated | cad | en |
dc.subject.translated | cae | en |
dc.subject.translated | computer simulation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Marek_Havlin_merged.pdf | Plný text práce | 5,85 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Havlin - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 972,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Havlin - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 927,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Havlin.pdf | Průběh obhajoby práce | 283,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20309
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.