Title: | Problém soukromého jazyka v kontextu filosofie a kognitivních věd |
Other Titles: | The private language problem in the context of philosophy and cognitive sciences |
Authors: | Novák, Jan |
Advisor: | Schuster Radek, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Dach Stefanie, Mgr. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/22660 |
Keywords: | soukromý jazyk;ludwig wittgenstein;saul kripke;kripkenstein;alfred ayer;schizofrenie;přenos myšlenek;bbi |
Keywords in different language: | private language;ludwig wittgenstein;saul kripke;kripkenstein;alfred ayer;schizophrenia;bbi |
Abstract: | Cílem práce je prozkoumat různá pojetí definice soukromého jazyka a argumenty ve prospěch jeho možnosti i proti ní. Prvním úkolem je shrnout a analyzovat diskuze, které ve filosofii vyvolal Wittgensteinův argument proti soukromému jazyku. Druhým úkolem je zasadit problém soukromého jazyka do kontextu kognitivních věd, zejména s ohledem na kognitivistické pojetí emocionality. |
Abstract in different language: | The first aim of this bachelor thesis is to explore definition of private language and arguments againist private language. The second aim is to apply a philosophical conception of private language into cognitive science namely into psychiatry and neurobiology. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jan Novak - Problem soukromeho jazyka v kontextu filosofie a kognitivnich ved.pdf | Plný text práce | 1,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
novak_dach.pdf | Posudek oponenta práce | 1,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
novak_schuster.pdf | Posudek vedoucího práce | 616,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Novak Jan.pdf | Průběh obhajoby práce | 81,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/22660
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.