Title: Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016
Other Titles: Creation of marketing plan of Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016
Authors: Dyrczyková, Kateřina
Advisor: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Referee: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23228
Keywords: marketingový plán;nezisková organizace;nadace
Keywords in different language: marketing plan;non-profit organization;foundation
Abstract: Předložená práce je zaměřena tvorbu marketingového plánu pro neziskovou organizaci s názvem Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Výchozím bodem práce je situační analýza, která pomocí relevantních nástrojů zkoumá vnější a vnitřní prostředí nadace. Dochází zde k aplikaci např. analýzy PESTEL či rozšířené podoby marketingového mixu odrážející specifika nadace. Významné zjištěné faktory jsou shrnuty do podoby SWOT matice. Vztahy mezi relevantními silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami nastiňují možné strategie. S ohledem na současnou pozici nadace jsou stanoveny cíle pro rok 2016 respektující pravidlo SMART. Navržená strategická opatření jsou rozvedena do podoby akčních programů, které obsahují dílčí aktivity, časové vymezení, odpovědné osoby a očekávané náklady. Následuje souhrnný časový plán činností marketingového plánu a rozpočet naplánovaných programů. Práci uzavírá návrh způsobu kontroly plnění marketingového plánu.
Abstract in different language: The purpose of this thesis is to create a marketing plan for a non-profit organization called Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016. The starting point of the paper is a situation analysis, which analyse organization´s external and internal environment using relevant tools such as PESTEL analysis or extended marketing mix. The following SWOT matrix summarizes the main strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the organization. The marketing objectives respecting SMART rule are based on organization´s current situation. Suggested marketing strategies are followed by action programs including partial activities, time frame, responsibilities and expected costs. The next part is a summarized time schedule and a marketing budget of expected costs. The last part of the paper deals with a marketing plan control process.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Dyrczykova Katerina.pdfPlný text práce1,04 MBAdobe PDFView/Open
Dyrczykova_O.PDFPosudek oponenta práce3,8 MBAdobe PDFView/Open
Dyrczykova_V.pdfPosudek vedoucího práce608,58 kBAdobe PDFView/Open
Dyrczykova_P.pdfPrůběh obhajoby práce161,92 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23228

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.