Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing.
dc.contributor.authorŠiška, David
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr.
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:03Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:03Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67538
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23447
dc.description.abstractPředložená práce se zaměřuje především na politické hnutí ANO 2011. Byla detailně zanalyzována aktivita této strany na sociálních sítích a porovnána s dvěma dalšími politickými subjekty - stranami ČSSD a TOP 09. Na základě zkušeností z předchozích voleb a analýzy marketingové komunikace jsou dána doporučení pro nadcházející volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se budou konat v roce 2017.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67538-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.titlePolitický marketing vybrané politické strany se zaměřením na sociální sítěcs
dc.title.alternativePolitical marketing of a selected political party with focus on social networksen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented work is focused mainly on political movement ANO 2011. Marketing communication on social networking sites of this movement was analysed in detail and compared with two other political subjects - Czech Social Democratic Party and TOP 09. Based on the reviewing of the previous election campaigns and analysing of the marketing communication of the selected parties recommendations were given. The given recommendations are meant for upcoming elections to the Chamber of Deputies of The Parliament of the Czech Republic in year 2017.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
David Siska.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Siska_V.pdfPosudek vedoucího práce723,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Siska_O.pdfPosudek oponenta práce745,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Siska_P.pdfPrůběh obhajoby práce189,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23447

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.