Název: Kvalita služeb cestovního ruchu
Další názvy: Quality of tourism services
Autoři: Frýbertová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing.
Oponent: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23466
Klíčová slova: služby cestovního ruchu;kvalita ve službách;systémy řízení kvality;turistická informační centra
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism services;quality of services;quality management system services;tourist information centres
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na služby cestovního ruchu a jejich kvalitu. V první části práce jsou zpracované teoretické podklady ke službám cestovního ruchu, marketingovému mixu služeb a k oblasti kvality a jejího významu pro služby. V další části jsou definovány systémy kvality služeb používané v České republice a příklady systémů v některých zemí Evropy. Součástí práce je třífázový výzkum kvality služeb, který se zaměřuje na názory vedoucích pracovníků informačních center, jejich zaměstnanců a následné hodnocení kvality služeb vybranými mystery shoppery. Plzeňský kraj má velký potenciál v rozvíjení kvality služeb cestovního ruchu v případě, že zaměstnanci informačních center budou více školeni v oblasti měkkých dovedností a činnost informačních center jako taková bude aktivně podporována městem a krajem ve kterém působí.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on tourism services and their quality. There is a theoretical information about tourism services, marketing mix of services and about quality and its importace for services in the first part of the thesis. Next part of the thesis defines quality systems in the Czech republic and examples of quality systems in some countries. This thesis includes a three-phase research of service quality, which focused on opinions of executives information centers, their staff and the subsequent evaluation of the quality of service by selected mystery shoppers. Pilsen region has great potential in developing the quality of tourism services, in the event that employees of information centers will be more trained in soft skills. Also the activities of information centers will be actively acouraged by the cities and regions in which it operates.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Kvalita_sluzeb_FINAL_BF.PDFPlný text práce976,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frybertova_V.pdfPosudek vedoucího práce791,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frybertova_O.pdfPosudek oponenta práce401,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fryberrtova_P.pdfPrůběh obhajoby práce173,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23466

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.