Název: Videomapping v Unity
Další názvy: Videomapping using Unity
Autoři: Chmelík, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Vaněček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Lobaz Petr, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23667
Klíčová slova: videomapping;unity;kalibrace kamer;kalibrace projektorů;projektory;počítačová grafika
Klíčová slova v dalším jazyce: videomapping;unity;camera calibration;projector calibration;projectors
Abstrakt: Videomapping je téma, které vyžaduje poměrně veliký počet hotových prostředků pro úspěšné provedení. Tato práce se zabývá vytvořením těchto prostředků, které jsou nutné pro úspěšný videomapping. Práce bude vytvářena pomocí herního enginu Unity 3D, který umožní snadné vytváření těchto prostředků a následně i jejich použití.
Abstrakt v dalším jazyce: Videomapping is a subject that requires relatively large amount of completed resources for it to succeed. This works is concentrated on creation of these resources. Game engine Unity 3D will be used as a base for this project. Using of this engine will simplify creation of said resources and their subsequent usage.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomovka.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A14N0128Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce779,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A14N0128Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce476,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A14N0128Pobjahoba.PDFPrůběh obhajoby práce209,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23667

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.