Název: | Videomapping v Unity |
Další názvy: | Videomapping using Unity |
Autoři: | Chmelík, Tomáš |
Vedoucí práce/školitel: | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. |
Oponent: | Lobaz Petr, Ing. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/23667 |
Klíčová slova: | videomapping;unity;kalibrace kamer;kalibrace projektorů;projektory;počítačová grafika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | videomapping;unity;camera calibration;projector calibration;projectors |
Abstrakt: | Videomapping je téma, které vyžaduje poměrně veliký počet hotových prostředků pro úspěšné provedení. Tato práce se zabývá vytvořením těchto prostředků, které jsou nutné pro úspěšný videomapping. Práce bude vytvářena pomocí herního enginu Unity 3D, který umožní snadné vytváření těchto prostředků a následně i jejich použití. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Videomapping is a subject that requires relatively large amount of completed resources for it to succeed. This works is concentrated on creation of these resources. Game engine Unity 3D will be used as a base for this project. Using of this engine will simplify creation of said resources and their subsequent usage. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomovka.pdf | Plný text práce | 1,47 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A14N0128Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 779,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A14N0128Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 476,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A14N0128Pobjahoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 209,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/23667
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.