Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zikmundová Vladimíra, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Dardová, Anna | |
dc.contributor.referee | Lukavský Jindřich, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-8-30 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:41:55Z | - |
dc.date.available | 2013-12-6 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:41:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-30 | |
dc.identifier | 60212 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24075 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výzkumem zaměřeným na tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově a jejich rozborem metodou konceptové analýzy. Cílem bylo zjistit, jaké poznání, na základě čtyř komponent zážitku (tematická, konstruktivní, empatická a prožitková), a jakým způsobem přinášejí žákovi/studentovi multimediální úlohy. Dalším cílem bylo zjistit, ve které z uvedených složek je jejich přínos nejprůkaznější. Součástí práce je 10 navržených vyučovacích jednotek založených na multimediální technice, a které jsou dále analyzovány metodou konceptové analýzy. | cs |
dc.format | 135 s. (183 377 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | multimédia | cs |
dc.subject | konceptová analýza | cs |
dc.subject | tvořivé úlohy | cs |
dc.title | Konceptová analýza tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově | cs |
dc.title.alternative | Concept analysis of creative task in multimedia based Art Education | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis looks into research zeroed in creative exercies in multimedial art and its brokedoown via the conceptual analysis method. The main goal was to find out such knowledge based on four components (theme, constructivity, emphaty and experience) and what this together brings for the student. Next task was to investigate in which one of this parts the contribution is the most convincing. Next components of this thesis are ten designed lessons based on multimedial techniques and later they are analysed with conceptual analysing methods. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | multimedia | en |
dc.subject.translated | conceptual analysis | en |
dc.subject.translated | creative task | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_2016_Dardova Anna.pdf | Plný text práce | 4,5 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Dardova Anna_2016.pdf | Průběh obhajoby práce | 536,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DARDOVA_posudek_vedouci_Zikmundova_2016.doc | Posudek vedoucího práce | 76,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
DARDOVA_posudek_oponent_Lukavsky_2016.doc | Posudek oponenta práce | 79,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24075
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.