Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBroumská, Jana
dc.contributor.refereeZikmundová Vladimíra, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-25
dc.date.accessioned2017-02-21T09:41:59Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:41:59Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-12
dc.identifier64660
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24082
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Vizualita v reklamě se zdravotnickou tématikou se zabývá analýzou vizuality tří vybraných reklamních klipů, jejichž obsah je věnován zdravotnické tématice. Reklamní spoty byly prezentovány v českých veřejnoprávních i privátních televizních kanálech. Práce začíná popisem historie reklamy, na kterou navazují kapitoly vysvětlující odborné pojmy, týkající se definování reklamy, její základní klasifikace a psychologie reklamy, včetně manipulativních prvků. Hlavní část této práce je věnována sémiotické analýze již zmíněných reklamních spotů. Nakonec je mediálně pedagogická část, kde se nachází návrh přednášky, kterou lze použít v hodinách Výchovy ke zdraví. Jejím úkolem je seznámit veřejnost s reklamními spoty, které jsou vhodné pro výchovu dětí a mládeže či naopak nevhodné z hlediska psychosomatického vývoje.cs
dc.format75 s. (119 106 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvizualitacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkomunikátcs
dc.subjectetikacs
dc.subjectvýchova;cs
dc.titleVizualita v televizní reklamě se zdravotnickou tématikoucs
dc.title.alternativeVisuality in television advertising with medical themeen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis Visual representation of television commercials on medical subjects deals with an analysis of the visual representation of three selected commercial clips on medical subjects. The commercial clips were shown on the Czech public and independent television channels. The thesis begins with a description of the history of commercials, following chapters deal with an explanation of technical terms of the definition of a commercial, its basic classification and psychology of a commercial, including manipulative elements. The main part of the thesis deals with a semiotic analysis of the above-mentioned commercial clips. The concluding section comprises a media-pedagogical part including a draft of a lecture which can be used in the Health Education lessons. The purpose of the lecture is to acquaint the general public with commercial clips appropriate to education of children and teenagers or, on the contrary, inappropriate to their psychosomatic development.en
dc.subject.translatedvisual representationen
dc.subject.translatedcommercialen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedutteranceen
dc.subject.translatedethicsen
dc.subject.translatededucationa;en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Broumska-Jana_DP_1_0_tisk.pdfPlný text práce3,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Broumska Jana_vedouci_Masek_2016.pdfPosudek vedoucího práce944,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Broumska Jana_oponent_Zikmundova_2016.pdfPosudek oponenta práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Broumska Jana_2016.pdfPrůběh obhajoby práce511,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24082

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.