Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lang, Martin | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:43:45Z | - |
dc.date.available | 2014-11-25 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:43:45Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-12 | |
dc.identifier | 64211 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24186 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se postupně zabývá rámcovými vzdělávacími programy, průřezovými tématy a konkrétně průřezovým tématem VMEGS. V praktické části čtenář nalezne řadu matematických příkladů, pomocí kterých lze VMEGS realizovat. V poslední části je navržena matematická didaktická hra. | cs |
dc.format | 61 s., iii s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | průřezová témata | cs |
dc.subject | vmegs | cs |
dc.subject | matematické úlohy | cs |
dc.subject | didaktické hry | cs |
dc.subject | aktivity v hodinách matematiky na zš | cs |
dc.title | Průřezové téma VMEGS v hodinách matematiky na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | VMEGS as a crosscutting theme in mathematics lessons | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses the framework education programmes, crosscutting themes and particulary crosscutting theme VMEGS. In the practical part the reader can find a lot of mathematical exercises, where VMEGS can be implemented. In the last part is suggested a mathematical educational game. | en |
dc.subject.translated | framework education programme | en |
dc.subject.translated | crosscutting themes | en |
dc.subject.translated | crosscutting theme vmegs | en |
dc.subject.translated | mathematical exercises | en |
dc.subject.translated | educational games | en |
dc.subject.translated | activities in mathematics lessons at primary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_PT VMEGS v hodinach matematiky na 2.stupni ZS_Martin LANG.pdf | Plný text práce | 7,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_lang_fin.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek diplomove prace Martina Langa.pdf | Posudek oponenta práce | 130,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lang protokol253.pdf | Průběh obhajoby práce | 205,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24186
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.