Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKašparová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLang, Martin
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:45Z-
dc.date.available2014-11-25
dc.date.available2017-02-21T09:43:45Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-12
dc.identifier64211
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24186
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se postupně zabývá rámcovými vzdělávacími programy, průřezovými tématy a konkrétně průřezovým tématem VMEGS. V praktické části čtenář nalezne řadu matematických příkladů, pomocí kterých lze VMEGS realizovat. V poslední části je navržena matematická didaktická hra.cs
dc.format61 s., iii s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectprůřezová tématacs
dc.subjectvmegscs
dc.subjectmatematické úlohycs
dc.subjectdidaktické hrycs
dc.subjectaktivity v hodinách matematiky na zšcs
dc.titlePrůřezové téma VMEGS v hodinách matematiky na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeVMEGS as a crosscutting theme in mathematics lessonsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses the framework education programmes, crosscutting themes and particulary crosscutting theme VMEGS. In the practical part the reader can find a lot of mathematical exercises, where VMEGS can be implemented. In the last part is suggested a mathematical educational game.en
dc.subject.translatedframework education programmeen
dc.subject.translatedcrosscutting themesen
dc.subject.translatedcrosscutting theme vmegsen
dc.subject.translatedmathematical exercisesen
dc.subject.translatededucational gamesen
dc.subject.translatedactivities in mathematics lessons at primary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_PT VMEGS v hodinach matematiky na 2.stupni ZS_Martin LANG.pdfPlný text práce7,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_lang_fin.pdfPosudek vedoucího práce38,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek diplomove prace Martina Langa.pdfPosudek oponenta práce130,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lang protokol253.pdfPrůběh obhajoby práce205,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24186

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.