Název: | Průřezové téma VMEGS v hodinách matematiky na 2. stupni ZŠ |
Další názvy: | VMEGS as a crosscutting theme in mathematics lessons |
Autoři: | Lang, Martin |
Vedoucí práce/školitel: | Kašparová Martina, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24186 |
Klíčová slova: | rámcový vzdělávací program;průřezová témata;vmegs;matematické úlohy;didaktické hry;aktivity v hodinách matematiky na zš |
Klíčová slova v dalším jazyce: | framework education programme;crosscutting themes;crosscutting theme vmegs;mathematical exercises;educational games;activities in mathematics lessons at primary school |
Abstrakt: | Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se postupně zabývá rámcovými vzdělávacími programy, průřezovými tématy a konkrétně průřezovým tématem VMEGS. V praktické části čtenář nalezne řadu matematických příkladů, pomocí kterých lze VMEGS realizovat. V poslední části je navržena matematická didaktická hra. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses the framework education programmes, crosscutting themes and particulary crosscutting theme VMEGS. In the practical part the reader can find a lot of mathematical exercises, where VMEGS can be implemented. In the last part is suggested a mathematical educational game. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_PT VMEGS v hodinach matematiky na 2.stupni ZS_Martin LANG.pdf | Plný text práce | 7,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_lang_fin.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek diplomove prace Martina Langa.pdf | Posudek oponenta práce | 130,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lang protokol253.pdf | Průběh obhajoby práce | 205,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24186
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.