Title: | Neverbální tvořivé schopnosti na 1. stupni ZŠ |
Other Titles: | Creative ability on the 1. level of basic school |
Authors: | Jedličková, Romana |
Advisor: | Honzíková Jarmila, Doc. PaedDr. Ph.D. |
Referee: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24204 |
Keywords: | teorie tvořivosti;kreativita;metody rozvoje tvořivých schopností |
Keywords in different language: | the theory of creativity;creativity;methods;development of creative abilities |
Abstract: | Tato diplomová práce se zabývá teorií tvořivosti a metodami rozvoje tvořivých schopností. V teoretické části je uveden obsah a cíl vyučování pracovních činností a klíčové kompetence, které bychom měli uskutečnit. V praktické části objevíme výzkum tvořivých schopností pomocí Urbanova testu. Ještě tato diplomová práce zahrnuje 10 námětů z různých materiálů. U každého výrobku je uveden pracovní postup a fotografie. |
Abstract in different language: | This diploma thesis deals with the theories of creativity and creative ability development methods. In the theoretical part of the contents and destination of the teaching work and the key competences, which we should take place. In the practical part of the creative ability by research we discover the Urbanova test. Yet this thesis includes 10 subjects from a variety of materials. For each product is given a workflow and photography. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP.pdf | Plný text práce | 1,52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Jedlickova hodnoceni DP.pdf | Posudek vedoucího práce | 37,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
DP - posudek_oponenta_Jedlickova.pdf | Posudek oponenta práce | 73,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Jedlickova321.pdf | Průběh obhajoby práce | 194,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/24204
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.