Název: | Zařazování a využívání skupinové práce na 1. stupni základní školy malotřídního a klasického typu v Karlovarském kraji |
Další názvy: | Implementing and Using Group Work in Different Types at Primary Schools in region Karlovy Vary |
Autoři: | Žáčková, Pavlína |
Vedoucí práce/školitel: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Šafránková Dagmar, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24304 |
Klíčová slova: | skupinová práce;kooperativní vyučování;znaky kooperace;základní školy malotřídního typu;základní školy klasického typu;matematika a její aplikace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | group work;cooperative learning;characteristic kooperation;primary schools classic types;primery school different types;matematics and its aplications |
Abstrakt: | Cílem diplomové práce je zařazování a využívání skupinové a kooperativní práce na 1. stupni základních škol malotřídního a klasického typu. V úvodní části je práce zaměřena na teoretické vymezení skupinové a kooperativní organizační formy výuky. V další části se nachází porovnání základních škol běžného a malotřídního typu z hlediska legislativního vymezení, rozdílného počtu žáků a odlišnosti organizace výuky. Na tuto část navazuje výzkumné šetření s analýzou Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, především jeho požadavků v hodinách matematiky. Výzkumné šetření zahrnuje tři výzkumné metody. Každá zkoumá zařazování a využívání skupinové a kooperativní výuky z jiného pohledu. Shrnutím výzkumného šetření je nalezení odpovědí na výzkumné otázky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The goal of this Master's degree thesis is integration and application of group-based and cooperative methods on elementary-level education in schools with limited amount of classrooms and traditional elementary-level schools. Introduction part of the thesis deals with theoretical concepts of group and cooperative organisational way of education. The following part contains comparison of traditional elementary schools as opposed to schools with limited amount of classrooms based on legislative approach, different amount of pupils and differences in organising the education processes. Said part is followed by an experiment analysing the Framework Education Programme for elementary education, especially in its' requirements for Math classes. The experimental methodology consists of three methods. Each of those inspects integration and application of group-based and collaborative education methods from different perspective. A research summary is provided to find conclusions on presented research questions. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Pavlina Zackova.pdf | Plný text práce | 1,91 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zackova VP0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 200,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zackova OP0001.pdf | Posudek oponenta práce | 195,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zackova O0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 39,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24304
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.