Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. | |
dc.contributor.author | Rybová, Pavlína | |
dc.contributor.referee | Gažáková Eva, MgA. | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:49:16Z | - |
dc.date.available | 2015-6-19 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:49:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-3-31 | |
dc.identifier | 67345 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24475 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá respektujícím přístupem. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem je respektující přístup vnímán a uplatňován vychovatelkami a učitelkami v předškolních zařízeních, které se zúčastnily kurzu Respektovat a být respektován. V teoretické části definuji pojmy autoritativního přístupu, respektujícího přístupu, dětských potřeb, hranic ve vztazích, emoce a roli vychovatele. V praktické části představuji výzkum, který jsem provedla s vychovateli v předškolních zařízeních. | cs |
dc.format | 55 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67345 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | respektující přístup | cs |
dc.subject | zvládání emocí | cs |
dc.subject | dětské potřeby | cs |
dc.subject | udržování a vytváření hranic | cs |
dc.title | Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | "Respecting and being respected" approach in preschool education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with respecting approach. The aim of this thesis is to find out, how educators in preschool institutions, who attended "Respecting and being respected" workshop, perceive and use this approach in their jobs. In the theoretical part are defined concepts of authoritative approach, respecting approach, children needs, borders in relationships, emotions and a role of the educator. Then there is the practical part, that contains a survey done with preschool educators. | en |
dc.subject.translated | respecting approach | en |
dc.subject.translated | coping with emotions | en |
dc.subject.translated | children needs | en |
dc.subject.translated | maintaining and creating of bounderies | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
R+R_konecna_verze.pdf | Plný text práce | 405,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rybova VP0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 114,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rybova OP0001.pdf | Posudek oponenta práce | 317,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rybova O0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 17,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24475
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.