Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmec Ladislav, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorMarchevka, Petr
dc.contributor.refereeNovák David, Ing.
dc.date.accepted2016-6-15
dc.date.accessioned2017-02-21T10:50:55Z-
dc.date.available2015-9-21-
dc.date.available2017-02-21T10:50:55Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-5-20
dc.identifier67497
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/25250
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá koncepčním návrhem čtyřtaktního, 2 válcového přeplňovaného motoru. Navrhovaný motor je konstruován jako součást pohonné jednotky pro hybridní vozidlo. Hlavním cíle práce byl návrh klikové soustavy, hlavy motoru a bloku motoru. Práce také obsahuje rešeršní část zabývající se popisem konfigurace hnacího ústrojí hybridních vozidel. Výpočtová analýza je primárně zaměřena na pevnostní kontrolu ojnice. Výpočtová analýza, modelování a výkresy byly provedené v prostřední programu SIEMENS NX 10.cs
dc.format92 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67497-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectkonstrukcecs
dc.subjectpevnostní výpočetcs
dc.subjecthybridní vozidlocs
dc.titleNávrh 4-dobého spalovacího motoru pro hybridní vozidlocs
dc.title.alternative4-Stroke engine for hybrid vehicleen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with a conceptual design of a 4- stroke, 2 cylinder in-line turbocharged engine for an hybrid electric vehicle. The main purpose of this work is the design of a crankshaft assembly, a cylinder head and an engine block. Thesis includes a background research of the various HEV powertrain configuration. Calculation analysis is mainly focused on the connection-rod stress analysis. The numerical analysis, modeling and drawing were performed in SIEMENS NX 10 software environment.en
dc.subject.translatedcombustion engineen
dc.subject.translatedconstructionen
dc.subject.translatedstress analysisen
dc.subject.translatedhybrid electric vehicle (hev)en
dc.subject.translatedfemen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diploma_thesis_Marchevka_.pdfPlný text práce5,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marchevka - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce805,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marchevka - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce812,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marchevka.pdfPrůběh obhajoby práce274,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/25250

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.