Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec Ladislav, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Marchevka, Petr | |
dc.contributor.referee | Novák David, Ing. | |
dc.date.accepted | 2016-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T10:50:55Z | - |
dc.date.available | 2015-9-21 | - |
dc.date.available | 2017-02-21T10:50:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-5-20 | |
dc.identifier | 67497 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25250 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem čtyřtaktního, 2 válcového přeplňovaného motoru. Navrhovaný motor je konstruován jako součást pohonné jednotky pro hybridní vozidlo. Hlavním cíle práce byl návrh klikové soustavy, hlavy motoru a bloku motoru. Práce také obsahuje rešeršní část zabývající se popisem konfigurace hnacího ústrojí hybridních vozidel. Výpočtová analýza je primárně zaměřena na pevnostní kontrolu ojnice. Výpočtová analýza, modelování a výkresy byly provedené v prostřední programu SIEMENS NX 10. | cs |
dc.format | 92 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67497 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | konstrukce | cs |
dc.subject | pevnostní výpočet | cs |
dc.subject | hybridní vozidlo | cs |
dc.title | Návrh 4-dobého spalovacího motoru pro hybridní vozidlo | cs |
dc.title.alternative | 4-Stroke engine for hybrid vehicle | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with a conceptual design of a 4- stroke, 2 cylinder in-line turbocharged engine for an hybrid electric vehicle. The main purpose of this work is the design of a crankshaft assembly, a cylinder head and an engine block. Thesis includes a background research of the various HEV powertrain configuration. Calculation analysis is mainly focused on the connection-rod stress analysis. The numerical analysis, modeling and drawing were performed in SIEMENS NX 10 software environment. | en |
dc.subject.translated | combustion engine | en |
dc.subject.translated | construction | en |
dc.subject.translated | stress analysis | en |
dc.subject.translated | hybrid electric vehicle (hev) | en |
dc.subject.translated | fem | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diploma_thesis_Marchevka_.pdf | Plný text práce | 5,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Marchevka - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 805,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Marchevka - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 812,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Marchevka.pdf | Průběh obhajoby práce | 274,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25250
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.