Název: Management a marketing malého podniku
Další názvy: Management and marketing of a small business
Autoři: Hauerová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
Oponent: Čabrada Ondřej, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/25461
Klíčová slova: management;marketing;malý podnik
Klíčová slova v dalším jazyce: management;marketing;a small business
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na představení marketingu a managementu v malém podniku. Je představena Svíčkárna Rodas Šestajovice a Svíčkárna Rodas Plzeň, které fungují jako volnočasové centrum pro děti a dospělé. Vztah mezi těmito subjekty je upraven franchisingovou smlouvou. Práce je zaměřena na Svíčkárnu Rodas Plzeň neboli franchisanta. Došlo ke zhodnocení dosavadních řídících a marketingových aktivit společnosti. Na základě toho byly navrženy vybrané částí plánu řízení a marketingového plánu s ohledem na velikost a specifika podniku. Součástí navržených plánů je časové rozvržení jednotlivých aktivit a pro marketingový plán je uveden i rozpočet. Rozpočet bere v úvahu nedostatečné množství volných finančních prostředků společnosti. V závěru práce jsou zhodnoceny navržené plány a s nimi i možnost vzniku rizik, která by mohla mít vliv na proveditelnost plánů. Práce bude sloužit společnosti jako plnohodnotný materiál při zavádění řídících a marketingových změn.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis is focused on the introduction of marketing and management in a small business. It introduces Svíčkárna Rodas Šestajovice and Svíčkárna Rodas Plzeň, which are leisure centres for children and adults. The relationship between these entities is regulated by a franchise contract. The thesis is focused on franchisee Svíčkárna Rodas Plzeň. It was to evaluate the current management and marketing activities. On that basis, the selected parts of the management plan and marketing plan were designed with respect to the size and specifics of the business. The timing of each activity is a part of the proposed plan and for the marketing plan the budget is presented. The budget takes into consideration the inadequate amount of available funds of the company. In conclusion, all the proposed plans are evaluated together with probability of risk that could affect the feasibility of the plans. The thesis will serve the company as a valuable material for implementing management and marketing changes.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hauerova.pdfPlný text práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Hauerova_V.pdfPosudek vedoucího práce735,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauerova_O.pdfPosudek oponenta práce596,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hauerova_P.pdfPrůběh obhajoby práce171,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/25461

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.