Název: Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
Další názvy: Pre-election campaign and social media - comparison of Czech Republic and Slovak Republic after 2013 - case study of Facebook
Autoři: Hlaváček, Matěj
Vedoucí práce/školitel: Rosůlek Přemysl, Doc. PhDr. Ph.D.
Oponent: Baštář Leichtová Magdaléna, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27185
Klíčová slova: negativní kampaň;negativita;politická kampaň;facebook;sociální média
Klíčová slova v dalším jazyce: negative campaigning;negativity;political campainging;facebook;social media
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je negativní kampaň během druhého kola prezidentské volby v České republice a Slovenské republice po roce 2013. Cílem práce je porovnání negativní kampaně v obou zkoumaných zemích. Struktura textu je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a praktickou část. V teoreticko-metodologické části jsou definice, hlavní koncepty a typologie negativní kampaně a politického marketingu obecně. Na konci této části se nachází kapitola, věnující se metodologii. Hlavní částí práce je praktická část. Nachází se v ní analýza politické kampaně během druhého kola prezidentské volby v České republice v roce 2013 a Slovenské republice v roce 2014. Práce se zaměřuje na dva postupující kandidáty z prvního kola. Předmětem analýzy jsou facebookové statusy zkoumaných kandidátů. Práce také zahrnuje typologii odborníků na negativní kampaň.
Abstrakt v dalším jazyce: The dominant of this thesis is negative campaigning during second vote of presidential election in Czech Republic and Slovak Republic after 2013. The aim of this work is compare negative campaign in both countries. The structure is divided in two main parts theoretico-methodological part and practical part. In theoretico-methodological part there are definitions, main concepts and typology of negative campaigning and political marketing at all. At the end of this part there is a methodology, which I used for my fork. The main part of this thesis is practical work. There is a analyze of political campaign during second round in presidential election in Czech Republic in 2013 and Slovak Republic in 2014. The focus is on two candidates from these periods from both countries. The subject of analyze are Facebook posts of all these candidates and their comparison. There is also analyzing of Likes, comments and sharing these posts. The work includes typology of main experts in negative campaigning.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hlavacek Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacek_opo_polbc.pdfPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacek-bp-pol.pdfPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacek.pdfPrůběh obhajoby práce258,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27185

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.