Title: | Datová cloudová úložiště v prostředí základní školy |
Other Titles: | Data cloud storage in the elementary school |
Authors: | Beška, Jiří |
Advisor: | Baťko Jan, Mgr. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/27229 |
Keywords: | cloud;cloud computing;komponenty cloudu;virtualizace;modely nasazení;modely služeb;zálohování dat;cloudová úložiště;online dotazník;návrh cloudového řešení |
Keywords in different language: | cloud;cloud computing;cloud components;virtualization;deployment models;service models;data backups;cloud storage;online questionnaire;design of a cloud solution |
Abstract: | Hlavním cílem této bakalářské práce je představit vybraná datová cloudová úložiště, analyzovat požadavky základních škol na jejich využití a na základě získaných výsledků popsat a porovnat vhodná cloudová řešení a představit příklady možného použití cloudových úložišť v prostředí základní školy. |
Abstract in different language: | The main goal of this bachelor thesis is to present a selected data cloud repository, to analyze the requirements of the primary schools for their use and to describe and compare the appropriate cloud solutions and to present examples of the possible use of cloud repositories in the elementary school environment. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Beska_BP.pdf | Plný text práce | 3,02 MB | Adobe PDF | View/Open |
BESKA_HODNOCENI_VEDOUCIHO.PDF | Posudek vedoucího práce | 95,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Beska oponent486.pdf | Posudek oponenta práce | 1,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Beska512.pdf | Průběh obhajoby práce | 378,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/27231
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.