Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNovotný, Jiří
dc.contributor.authorPytlová, Martina
dc.contributor.refereeBrčáková, Vladimíra
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:49:56Z-
dc.date.available2011-08-26cs
dc.date.available2013-06-19T06:49:56Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier49996
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2750
dc.description.abstractDiplomová práce "Co čtou dnešní prepubescenti?" je založena na výzkumu žáků 3. ročníku základních škol. Výzkum byl zaměřen především na druhy žánrů, obsahy děl, jména oblíbených autorů a názvy knih. Čtenářství je jedním z nejdůležitějších faktorů, které rozvíjí osobnost dítěte. Utváří estetické vnímání žáků, rozvíjí fantazii a představivost, motivuje a zprostředkovává velké množství nových poznatků. První část je zaměřena na čtenářství, prepubescentního čtenáře, úlohu školy, rodiny a realizovaný výzkum. Následuje vyhodnocení dotazníků žáků, analýza učitelského dotazníku a vyvození závěru.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49996-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenářstvícs
dc.subjectprepubescentcs
dc.subjectškolacs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectknihovnacs
dc.subjectčtenářský deníkcs
dc.subjectportfoliocs
dc.subject3. třídacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.titleCo čtou dnešní prepubescenti?cs
dc.title.alternativeWhat kind of books are pre-pubescent reading today?en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis "What prepubescent read today?" is based on research students 3rd class of primary school. The research was focused primarily on the kinds of genres, the contents of the works, the names of favourite authors and the names of the books. Readership is one of the most important factors to develop the personality of the child. Constitutes the aesthetic perceptions of students, develops imagination and imagination, motivates and provides a large of new knowledge. The first part focuses on the readership, prepubescent readers of schools, families and on realize research Follwing the evalution questionnairesof students, analysis of teacher questionnaireand a conalusion.en
dc.subject.translatedreadershipen
dc.subject.translatedprepubescenten
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedlibraryen
dc.subject.translatedreading booken
dc.subject.translatedportfolioen
dc.subject.translated3rd classen
dc.subject.translatedresearchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Co ctou dnesni prepubescenti.pdfPlný text práce3,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pytlova2.pdfPosudek vedoucího práce225,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).pytlova2.pdfPosudek oponenta práce33,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).pytlova2.pdfPrůběh obhajoby práce155,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2750

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.