Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová Šárka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Valentová, Jitka | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:05:01Z | - |
dc.date.available | 2015-12-11 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:05:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-28 | |
dc.identifier | 69172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27754 | |
dc.description.abstract | Výzkum diplomové práce byl zaměřený na připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných škol v okrese Cheb. Co je to inkluze a inkluzivní vzdělávání, o hlavních aktérech a cílech inkluzivní edukace. Je probrána osobnost pedagoga a poradenské služby v ČR. Další specifika inkluzivního a integrativního vzdělávání v ČR. Vypracování individuálního vzdělávacího plánu a jeho náležitosti a přínos. Práce obsahuje možnosti vzdělávání pedagogických pracovníků, jejich další vzdělávání a možnosti získávání informací. Zaměřuje se na komponenty inkluzivní pedagogiky, zejména etický, profesní, sociologický komponent a další. Také zahrnuje specifika vzdělávání žáků s různým postižením, jejich možnosti vzdělávání a podmínky pro vzdělávání. | cs |
dc.format | 61 s. (102 044 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69172 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | pedagogika | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | pedagog | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | škola | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.title | Připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných základních škol v okrese Cheb | cs |
dc.title.alternative | The readiness of Schools for Inclusive Education from the Perspective of Teachers and Other School Staff in district Cheb | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My research work is focused on the preparedness of schools for inklusive education from the point of view of teachers from selected schools in the Cheb district. The thesis describes inclusion and inklusive education its main actors and its goals. Personality of a teacher as well as counseling services in the Czech Republic have been discussed. Other specifics of inklusive and integrative education in the Czech Republic are given. An individual educational plan, its requirements and benefits has been elaborated. The thesis describes the possibilities of continuing education of pedagogice staff and the ways of obtaining information. It focuses on the components of inclusive pedagogy, in particual on the ethical, professional, sociological and other components. It also includes the specifics of education of pupils with different disabilities, their educational opportunities and the conditions of education. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | pedagogy | en |
dc.subject.translated | disciple | en |
dc.subject.translated | pedagogue | en |
dc.subject.translated | school | en |
dc.subject.translated | research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRA CE Jitka Valentova 2017.pdf | 2,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít | |
Valentova VP061.pdf | Posudek vedoucího práce | 329,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Valentova OP045.pdf | Posudek oponenta práce | 324,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Valentova O060.pdf | Průběh obhajoby práce | 28,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27754
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.