Název: Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ
Další názvy: Approximate diagnostics reading literacy development in the 1st and 2nd year of primary school
Autoři: Rohová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Wagnerová Jarmila, PhDr. CSc.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28017
Klíčová slova: diagnostika;čtení;pracovní listy
Klíčová slova v dalším jazyce: diagnostic;reading;sets of work
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o problému diagnostiky čtenářských dovedností v 1. a 2. ročníku ZŠ. V praktické části jsem vytvořila, ověřila v praxi a vyhodnotila dvě řady pracovních listů k diagnostice čtení, které jsou výsledkem mé práce.
Abstrakt v dalším jazyce: My diploma work treats of the readers' skills diagnostic problems in the first and the second school terms. The result of my work are the coherent, proved sets of work sheets that can be practicaly used for teaching.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jana-Rohova-Diplomova-prace.pdfPlný text práce8,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rohova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rohova_op.pdfPosudek oponenta práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rohova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce378,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28017

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.