Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vágnerová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Mrázová, Lucie | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:07:37Z | - |
dc.date.available | 2013-6-10 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:07:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-29 | |
dc.identifier | 57608 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28284 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo zpracovat problematiku poruch příjmu potravy a její výuky na SŠ. Pro návrhy jednotlivých aktivit byly zvoleny aktivizační metody. Vytvořené návrhy byly ověřeny v praxi a výsledky zpracovány a zhodnoceny. Pro učitele SŠ vznikl didaktický manuál, který mohou využít při výuce tématu poruch příjmu potravy v předmětu biologie nebo výchovy ke zdraví. Tématické zařazení problematiky je v souladu s RVP. Po zpracování a zhodnocení výsledků z dotazníkového šetření vyplývá, že využití aktivizačních metod bylo efektivní. U všech studentů došlo k rozšíření znalostí v problematice poruch příjmu potravy. | cs |
dc.format | 49 s., 2 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57608 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | poruchy příjmu potravy | cs |
dc.subject | výukové metody | cs |
dc.subject | aktivizační metody | cs |
dc.subject | didaktický manuál | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.title | Využití aktivizačních metod v rámci výuky tématu "Poruchy příjmu potravy" na SŠ | cs |
dc.title.alternative | Use of activation methods in teaching the topic "Eating disorders" for secondary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of the diploma thesis was to work on problems of eating disorders and its teaching at secondary schools. Activation methods were selected for action suggestions. The created suggestions were validated in practice and the results processed and evaluated. A didactic manual was developed for teachers of secondary schools, which can be used to teach the topic of eating disorders in the subject of biology or health education. The thematic classification of the issue is in line with the FEP. After processing and evaluating the results from the questionnaire survey shows, that the use of activation methods was effective. All students have been expanding their knowledge of eating disorders. | en |
dc.subject.translated | eating disorders | en |
dc.subject.translated | teaching methods | en |
dc.subject.translated | activation methods | en |
dc.subject.translated | didactic manual | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Bc. Lucie Mrazova.pdf | Plný text práce | 1,61 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mrazova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 536,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mrazova O.pdf | Posudek oponenta práce | 570,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mrazova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 265,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28284
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.