Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorMrázová, Lucie
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:37Z-
dc.date.available2013-6-10
dc.date.available2018-01-15T15:07:37Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier57608
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28284
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zpracovat problematiku poruch příjmu potravy a její výuky na SŠ. Pro návrhy jednotlivých aktivit byly zvoleny aktivizační metody. Vytvořené návrhy byly ověřeny v praxi a výsledky zpracovány a zhodnoceny. Pro učitele SŠ vznikl didaktický manuál, který mohou využít při výuce tématu poruch příjmu potravy v předmětu biologie nebo výchovy ke zdraví. Tématické zařazení problematiky je v souladu s RVP. Po zpracování a zhodnocení výsledků z dotazníkového šetření vyplývá, že využití aktivizačních metod bylo efektivní. U všech studentů došlo k rozšíření znalostí v problematice poruch příjmu potravy.cs
dc.format49 s., 2 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57608-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporuchy příjmu potravycs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectaktivizační metodycs
dc.subjectdidaktický manuálcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleVyužití aktivizačních metod v rámci výuky tématu "Poruchy příjmu potravy" na SŠcs
dc.title.alternativeUse of activation methods in teaching the topic "Eating disorders" for secondary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis was to work on problems of eating disorders and its teaching at secondary schools. Activation methods were selected for action suggestions. The created suggestions were validated in practice and the results processed and evaluated. A didactic manual was developed for teachers of secondary schools, which can be used to teach the topic of eating disorders in the subject of biology or health education. The thematic classification of the issue is in line with the FEP. After processing and evaluating the results from the questionnaire survey shows, that the use of activation methods was effective. All students have been expanding their knowledge of eating disorders.en
dc.subject.translatedeating disordersen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedactivation methodsen
dc.subject.translateddidactic manualen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Bc. Lucie Mrazova.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazova V.pdfPosudek vedoucího práce536,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazova O.pdfPosudek oponenta práce570,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazova P.pdfPrůběh obhajoby práce265,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28284

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.