Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorCihelková, Monika
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:37Z-
dc.date.available2015-12-10
dc.date.available2018-01-15T15:07:37Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-26
dc.identifier68903
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28296
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřená na ověření naplánované terénní výuky a pracovních listů v povodí Kateřinského potoka se základní školou a gymnáziem, která navazuje za teoretické základy a ověření se studenty ZČU v bakalářské práci. Realizaci předcházelo zpětné vytipování a analýza stanovišť. Stěžejní částí práce bylo porovnat efektivitu terénní výuky s výukou běžnými metodami ve školním prostředí na obou typech školy. Hypotéza byla ověřena metodou pedagogického výzkumu - experimentem, prostřednictvím pretestu a posttestu. Po ověření výuky v terénu byla vytvořena metodická příručka k pracovním listům pro učitele.cs
dc.format99 s. (136 687 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectterénní výukacs
dc.subjectevropsky významná lokalitacs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectpre-testcs
dc.subjectpost-testcs
dc.subjectefektivita terénní výukycs
dc.subjectdidaktická transformacecs
dc.titleMožnosti terénní výuky geografie v Evropsky významné lokalitě (příkladová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)cs
dc.title.alternativePossibilities of practical teaching of geography in Special area of conservation (Kateřinský brook case study)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the verification of the planned fieldwork and worksheets in the Kateřinský creek catchment with elementary school and grammar school students. This thesis stands on the theoretical foundations established in the author's bachelor thesis. These foundations were verified with the students of UWB. The implementation was preceded by reverse selection and analysis of stations. The core part of the work was to compare the effectiveness of the fieldwork and traditional methods on both types of schools. The hypothesis was verified by the means of pedagogical research experiment through pre-test and post-test. After verification of the fieldwork, a methodological guide of worksheets for teachers was created.en
dc.subject.translatedfieldworken
dc.subject.translatedspecial area of conservationen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedpre-testen
dc.subject.translatedpost-testen
dc.subject.translatedeffectivity of fieldworken
dc.subject.translateddidactic transformationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cihelkova Monika - Diplomova prace.pdfPlný text práce15,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cihelkova P.pdfPrůběh obhajoby práce267,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cihelkova O.pdfPosudek oponenta práce916,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cihelkova V.pdfPosudek vedoucího práce646,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28296

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.