Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hlavatá, Markéta | |
dc.date.accepted | 2017-9-12 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:08:13Z | - |
dc.date.available | 2015-12-10 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:08:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-18 | |
dc.identifier | 68665 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28402 | |
dc.description.abstract | Tématem práce je digitální vyprávění (dále DV) a jeho využití ve vzdělávání na SŠ a ZŠ. Cílem práce je definovat náležitosti přípravy hodiny s DV, sestavit seznam pro tento účel vhodných aplikací pro mobilní digitální technologie (tablet) a na základě projektu provedeného v praxi a výstupů žáků vymezit také možná úskalí, která může DV ve škole přinést. V úvodní části se práce zabývá teoretickým podkladem tématu, následuje praktická část s přípravou projektu ve škole a vyhodnocení výzkumného šetření formou dotazníku pro žáky. | cs |
dc.format | 104 s., III s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68665 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | digitální vyprávění | cs |
dc.subject | storytelling | cs |
dc.subject | vyprávění příběhů | cs |
dc.subject | vizuální vyprávění příběhů | cs |
dc.subject | tablet | cs |
dc.subject | digitální technologie | cs |
dc.subject | mobilní technologie | cs |
dc.subject | digitální gramotnost | cs |
dc.subject | dovednosti 21. století | cs |
dc.title | Digitální vyprávění | cs |
dc.title.alternative | Digital Storytelling | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The topic of this work is the Digital Storytelling (DS) and is focused on using DS at school during education. The goal is giving definition of main points of preparation lessons with DS, possible complications and drawing up a suitable application list for mobile digotal technology. First part of this work is concernet with theory, the second with practical application at school a the last research. | en |
dc.subject.translated | digital storytelling | en |
dc.subject.translated | storytelling | en |
dc.subject.translated | mobile technology | en |
dc.subject.translated | digital technology | en |
dc.subject.translated | tablet | en |
dc.subject.translated | visual storytelling | en |
dc.subject.translated | digital literacy | en |
dc.subject.translated | 21th century skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Hlavata_Digitalni_vypraveni.pdf | Plný text práce | 2,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlavata hodnoceni393.pdf | Posudek vedoucího práce | 721,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlavata posudek405.pdf | Posudek oponenta práce | 1,17 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlavata protokol506.pdf | Průběh obhajoby práce | 448,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28402
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.