Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPanovcová, Michaela
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-9-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:09:34Z-
dc.date.available2015-12-18
dc.date.available2018-01-15T15:09:34Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier70501
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28578
dc.description.abstractTato diplomová práce se nazývá Postoj učitelů a vedení školy ke smyslu supervize na ZŠ a je rozdělena do dvou částí. Teoretická část seznamuje především odbornou veřejnost s pojmem a pojetím supervize v obecném měřítku, přibližuje její formy, důležitost kontraktu a nabízí možné instituce, které ji poskytují. Následně vymezuje supervizi v kontextu školy, popisuje role jednotlivých účastníků procesu supervize a upozorňuje na překážky, které se mohou naskytnout. V rámci výzkumného šetření se práce zabývá hlavní otázkou, jak je pojem supervize ukotven v povědomí pedagogů a ředitelů základních škol a zda se možnosti supervize využívají. Následně zjišťuje míru informovanosti pedagogů a ředitelů o významu a možnostech supervize a nejčastější důvod jejího využití.cs
dc.format63 s. (97 444), 2 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsupervizecs
dc.subjectpodporacs
dc.subjectsupervize na zšcs
dc.subjectsupervizorcs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectředitelcs
dc.subjectučitelstvícs
dc.titlePostoj učitelů a vedení školy ke smyslu supervize na ZŠcs
dc.title.alternativeAttitude of teachers and school leaders to terms of supervision at the primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is called Attitude of teachers and school leaders to terms of supervision at the primary school and is divided into two parts. The theoretical part acquaints mainly specialized public with the term supervision and its concept in general scale, approaches its forms, the importance of contract and offers possible institutions, which provide it. Furthermore, it delimits the supervision in the context of school, describes role of individual participants of the supervision process and forewarns about obstacles which may occur. In the scope of the research framework, the thesis deals with the main question, which is how is the term supervision attached in the subconscious of pedagogues and headmasters of elementary schools and if the possibilities of supervision are utilized. Subsequently, it inquires the scope of awareness of pedagogues and headmasters of importance and possibilities of supervision and of the most common way of its application.en
dc.subject.translatedsupervisionen
dc.subject.translatedsupporten
dc.subject.translatedsupervision at the primary schoolen
dc.subject.translatedsupervisoren
dc.subject.translatedpedagogueen
dc.subject.translatedheadmasteren
dc.subject.translatedteaching professionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_PANOVCOVA .pdfPlný text práce2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Panovcova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce404,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Panovcova - oponent.pdfPosudek oponenta práce570,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Panovcova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce118,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28578

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.