Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠámalová Kateřina, Mgr.
dc.contributor.authorSolfronková, Radka
dc.contributor.refereeMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2017-9-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:08Z-
dc.date.available2014-5-20
dc.date.available2018-01-15T15:10:08Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2015-6-30
dc.identifier63585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28652
dc.description.abstractTato bakalářská práce se ve své teoretické části zaměřuje na vymezení klíčových pojmů, které jsou spojeny se školní zralostí a školní připraveností dětí pro vstup do první třídy primárního stupně základní školy. Ve své praktické části pak práce zjišťuje, za pomoci metod pedagogického výzkumu a psychologických testů, zda jsou zkoumaní žáci, kteří navštěvují poslední ročník předškolního vzdělávání, komplexně po stránce fyzické, psychické, sociální a emocionální, připraveni na vstup do primárního vzdělávání.cs
dc.format47 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectodklad školní docházkycs
dc.subjectpedagogická diagnostikacs
dc.subjectsocializace dítětecs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectškolní zralost.cs
dc.titleDiagnostika školní zralosti a připravenostics
dc.title.alternativeDiagnostics of school maturity a readinessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis in its theoretical part focuses on the definition of key terms that are associated with the school maturity and school readiness of children entering first grade primary school level. It also deals with the issue of school readiness and the associated delay. In its practical part of the thesis investigates with the help of educational research methods and psychological tests that are researched pupils attending the last year of pre-school education, comprehensively the physical, mental, social and emotional, ready to enter primary education.en
dc.subject.translatedpostponement of school attendanceen
dc.subject.translatededucational diagnosisen
dc.subject.translateda child's socializationen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedschool readinessen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Radka Solfronkova, DiS..pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solfronkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce365,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solfronkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce390,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solfronkova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce129,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28652

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.