Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Buršíková Dana, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Laudonová, Kamila | |
dc.contributor.referee | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:10:08Z | - |
dc.date.available | 2016-5-24 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:10:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-29 | |
dc.identifier | 73058 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28663 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá prediktory syndromu vyhoření u učitelů mateřských škol. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá syndromem vyhoření, jeho příčinami, rizikovými faktory v zaměstnání, které podporují vznik syndromu vyhoření. Dále popisuje jednotlivé fáze syndromu vyhoření, příznaky syndromu vyhoření, rozebírá syndrom vyhoření ve školství v souvislosti s osobností učitele a v neposlední řadě je zde popsána prevence syndromu vyhoření. Teoretická část obsahuje také vymezení pojmu stres, popsané jeho příznaky, stresory, druhy stresu, fáze stresu a prevenci stresu. Praktická část se zabývá především ověřením pěti hypotéz. Obsahuje cíle bakalářské práce, charakteristiku souboru respondentů, hypotézy, metodologii a popis nástrojů a výsledky výzkumu. | cs |
dc.format | 50 s. (72 803 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=73058 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | syndrom vyhoření | cs |
dc.subject | učitelé mateřských škol | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | stres | cs |
dc.title | Prediktory syndromu vyhoření u učitelů mateřských škol | cs |
dc.title.alternative | Predictors of burnout syndrome at kindergarten teachers | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with predictors of burnout syndrome in the group of teachers working in kindergartens. It is separated for two parts - theoretical and practical. Theoretical part of thesis deals with burnout syndrome, causes of syndrome and risk factors in job which supports beginning of syndrome. Moreover, every simple phase of burnout syndrome, all related symptoms, an analysis of burnout syndrome in education and its relation to teacher´s personality as well as prevention of the syndrome are described in detail in the theoretical part. Practical part especially deals with a testing of five hypotheses. There are included aims of bachelor thesis, parameters of the group respondents, hypotheses, methodology and description of devices, and results of research. | en |
dc.subject.translated | burnout syndrome | en |
dc.subject.translated | teachers of kindergarten | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | stress | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Kamila_Laudonova_2017.pdf | Plný text práce | 1,56 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Laudonova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 380,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Laudonova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 280,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Laudonova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 117 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28663
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.