Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBuršíková Dana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLaudonová, Kamila
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-9-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:08Z-
dc.date.available2016-5-24
dc.date.available2018-01-15T15:10:08Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier73058
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28663
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá prediktory syndromu vyhoření u učitelů mateřských škol. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá syndromem vyhoření, jeho příčinami, rizikovými faktory v zaměstnání, které podporují vznik syndromu vyhoření. Dále popisuje jednotlivé fáze syndromu vyhoření, příznaky syndromu vyhoření, rozebírá syndrom vyhoření ve školství v souvislosti s osobností učitele a v neposlední řadě je zde popsána prevence syndromu vyhoření. Teoretická část obsahuje také vymezení pojmu stres, popsané jeho příznaky, stresory, druhy stresu, fáze stresu a prevenci stresu. Praktická část se zabývá především ověřením pěti hypotéz. Obsahuje cíle bakalářské práce, charakteristiku souboru respondentů, hypotézy, metodologii a popis nástrojů a výsledky výzkumu.cs
dc.format50 s. (72 803 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=73058-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectučitelé mateřských školcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectstrescs
dc.titlePrediktory syndromu vyhoření u učitelů mateřských školcs
dc.title.alternativePredictors of burnout syndrome at kindergarten teachersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with predictors of burnout syndrome in the group of teachers working in kindergartens. It is separated for two parts - theoretical and practical. Theoretical part of thesis deals with burnout syndrome, causes of syndrome and risk factors in job which supports beginning of syndrome. Moreover, every simple phase of burnout syndrome, all related symptoms, an analysis of burnout syndrome in education and its relation to teacher´s personality as well as prevention of the syndrome are described in detail in the theoretical part. Practical part especially deals with a testing of five hypotheses. There are included aims of bachelor thesis, parameters of the group respondents, hypotheses, methodology and description of devices, and results of research.en
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedteachers of kindergartenen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedstressen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kamila_Laudonova_2017.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Laudonova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce380,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Laudonova - oponent.pdfPosudek oponenta práce280,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Laudonova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce117 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28663

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.