Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKroupová, Alena
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2017-6-6
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71664
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29058
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci internetových obchodů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autorka definuje elektronické obchodování, marketingovou komunikaci a nástroje komunikačního mixu, které jsou využitelné pro elektronické obchodování. V praktické části zkoumá autorka jednotlivé komunikační nástroje vybraných internetových obchodů. Vybranými obchody jsou Lékárna.cz, Pilulka.cz a Dr.Max lékárna. Cílem práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace online lékáren z pohledu zákazníka a formulace návrhů pro zvýšení efektivnosti komunikačních nástrojů.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71664-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectb2c e-commercecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectlékárnacs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných internetových obchodůcs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected e-shopsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketing communication of e-shops. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part the author defines the e-commerce, marketing communication and tools of communication mix, which are used for e-commerce. In the practical part the author examines the individual communication tools of selected e-shops. Selected e-shops are Lékárna.cz, Pilulka.cz a Dr.Max lékárna. The aim of the thesis is to analyse and evaluate marketing communication of online pharmacies from the customer's point of view and to formulate suggestions for increasing the efficiency of communication tools.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedb2c e-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedpharmacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kroupova_Alena.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova_v.pdfPosudek vedoucího práce633,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova_o.pdfPosudek oponenta práce589,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova_p.pdfPrůběh obhajoby práce206,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29058

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.