Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŘíhová Pavla, Ing.
dc.contributor.authorLejsková, Anna
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.available2017-6-9
dc.date.available2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-8-28
dc.identifier73466
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29083
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitelů v České republice. V první části tedy teoretické se zabývá vysvětlením, co je to spotřebitel, spotřební chování a jaké faktory toto chování ovlivňují. Následuje popis statistického výrazu, klasifikace CZ-COICOP, neboli Klasifikace individuální spotřeby dle účelu. Poté na popis statistických výrazů navazuje historický vývoj. Část historického vývoje je teoretická, a to do novověku, od novověku následuje praktická část, která mapuje změny ve spotřebním chování pomocí grafů. Praktická část se rozděluje na dvě dílčí sekce. Oblast porovnání spotřebního chování České republiky se zeměmi Evropské unie, Německem a Slovenskem. V druhé oblasti praktické části je prováděn výzkum spotřebního chování, prostřednictvím dotazníku navrženým autorkou práce. Po výzkumné části následuje vyhodnocení dotazníku, které ukazuje, jaké mají lidé v dnešní době preference a jak spotřebovávají.cs
dc.format72 scs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstatistikacs
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů - tendence, změnycs
dc.title.alternativeAnalysis of consumer behavior - tendency, variationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is aimed at consumer behavior in the Czech Republic. The first part focuses on the theoretical explanation of who a consumer is, consumer behavior and which factors influence this behavior. A clarification of statistical term, specifically Classification of CZ-COICOP. That is classification of individual expenditure according to purpose. A historically developmental account succeeds this clarification; the account is partly theoretical, describing the progress up to the modern era, followed by a practical part which maps changes in consumer behavior via graphs. The practical portion is subdivided into two sections. A comparison of consumer behavior of Germany and Slovakia contrasted by the Czech Republic. And a research on consumer behavior conducted through a questionnaire designed by the thesis author. This investigative part is succeeded by the research evaluation which shall show what are the preferences and habits of contemporary consumers.en
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedstatisticsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace, Lejskova.pdfPlný text práce2,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lejskova_V.pdfPosudek vedoucího práce155,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lejskova_o.pdfPosudek oponenta práce645,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lejskova_p.pdfPrůběh obhajoby práce177,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29083

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.