Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hořejší Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šulc, Jan | |
dc.contributor.referee | Ulrych Zdeněk, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:11:11Z | - |
dc.date.available | 2017-9-20 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:11:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-5-17 | |
dc.identifier | 76044 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31353 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá porovnáním různých přístupů tvorby virtuálních návodek. Virtuální návodky se využívají v dnešním průmyslu jako alternativa k papírovým návodkám, které slouží k zobrazení postupu montážních či demontážních operací, nebo také činností spojených s údržbou. Práce obsahuje popis současných řešení návodek, na který navazuje vytvoření vlastní videonávodky montáže. Praktické ověření funkčnosti návodky bylo provedeno měřením na studentech. Naměřené hodnoty byly podrobeny analýze, ze které vyplynuly výhody a nevýhody jednotlivých přístupů pro tvorbu montážních návodek. | cs |
dc.format | 81 s., 8 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76044 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | montážní návodka | cs |
dc.subject | videonávodka | cs |
dc.subject | montáž | cs |
dc.title | Porovnání přístupů pro tvorbu virtuálních návodek | cs |
dc.title.alternative | Comparison of Different Approaches for Virtual Instruction Lists | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The purpose of this diploma thesis is to compare different approaches for virtual instruction lists. Virtual instruction lists are used as an alternative to paper instruction lists in nowadays industry. In the virtual list can be found animation or video content of assembly operation. In this thesis was created a video instruction list for assembly of a washbasin pipeline. The functionality of the list was tested on students and the results of the testing were discussed in the thesis overview. Measured data have brought a summary of advantages and disadvantages of particular approaches for instruction lists. | en |
dc.subject.translated | assembly instruction list | en |
dc.subject.translated | video instruction list | en |
dc.subject.translated | assembly | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce Theses (KPV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Sulc_2018.pdf | Plný text práce | 6,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponentni_posudek_DP_Sulc.pdf | Posudek oponenta práce | 721,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_DP_Sulc.pdf | Posudek vedoucího práce | 593,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obhajoba_DP_Sulc.pdf | Průběh obhajoby práce | 531,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31353
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.